Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه تمدید می‌کند؛ اما به این شرط

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
به نظر می رسد که بحران مالی رئال مادرید و تعلل مدیران رئال مادرید، نزدیکان امباپه را به این فکر انداخته است که قراردادش را با پی اس جی تمدید کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر به خاطر بحران کرونا با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند.

ماه ها تلاش و مذاکره رئال مادرید برای کاهش 25 درصدی دستمزد بازیکنان فعلا به نتیجه ای نرسیده است و سرمایه گذاری فلورنتینو پرز برای ساخت برنابئوی جدید باعث شده تا باشگاه در مضیقه مالی باشد.

در چنین شرایطی امباپه و نزدیکانش نمی خواهند آینده وی را به قضا و قدر واگذار کنند و می خواهند تا قبل از یورو 2021 همه چیز مشخص شود.

یکی از ایده های جدی نزدیکان کیلیان این است که قراردادش با پی اس جی تمدید شود اما فقط به این شرط که بند خرید در قراردادش وجود داشته باشد تا راه برای پیوستن وی به رئال در آینده باز شود.

​البته رئال مادرید به شدت نگران مبلغ این بند است چرا که ممکن است که این بند از 222 میلیون یورویی که پی اس جی برای جذب نیمار پرداخت هم بیشتر باشد در حالی که اگر امباپه قراردادش را تمدید نکند، خرید وی در تابستان بعدی با 150 میلیون یورو امکان پذیر خواهد بود.

افت شدید کیفیت ترکیب و بازیهای رئال از زمان رفتن رونالدو باعث شده است تا هواداران هر طور که شده ضرورت یک خرید را حس کنند.

امباپه و هالند هر دو گزینه محبوب آنها هستند اما بحران مالی رئال شاید باعث شود که این اتفاق در تابستان بعدی رخ ندهد و هواداران رئال همچنان خون به دل باشند.

امباپه در قرارداد جدیدش با پی اس جی دستمزد سالانه 37 میلیون یورو را دریافت خواهد کرد، دستمزدی معادل نیمار که البته تقریبا سه برابر بیشتر از سقف دستمزد در ترکیب رئال مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала