Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ستاره بارسا از بیل: دوست‌داشتن ورزش گُلف چه مشکلی دارد؟

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
جرارد پیکه ستاره اسپانیایی بارسلونا، از گرت بیل در برابر انتقادهای رسانه‌ها حمایت و در مورد شکست سنگین برابر بایرن نیز صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه مدتی‌ست که به دلیل مصدومیت برای بارسلونا بازی نمی‌کند و به ریکاوری و رهایی از مصدومیت تلاش دارد.

Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
اتهام پیکه به داوران: چطور ممکن است به سود رئال سوت نزنند؟

این بازیکن اسپانیایی که وقت کافی برای سایر کارهایش دارد، چند گفت‌و گو نیز انجام داده با رسانه‌های و چند یوتیوبر انجام داده و در مورد موارد مختلف صحبت کرده است.

پیکه در مورد مسی گفت:" نمی‌دانم چرا این حرف‌ها است، اما چیزی که من میبینم و احساس می‌کنم، این است که مسی با ما خوشحال است و ما هم خوشحالیم که او با ما است. برای من لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ است. من هیچوقت بازیکنی مثل او ندیدم".
پیکه در مورد شکست سنگین برابر بایرن مونیخ نیز صحبت کرد و چنین گفت:" در آنن دیدار اشتباهات فراوانی داشتیم و به خوبی هم درس گرفتیم. شکستی که باعث شد حالا قدر تک تک جام‌ها را به خوبی بدانیم. بسیار دردناک بود ولی زندگی همین است. سیلی‌ای خوردیم که سرهای ما 20 بار چرخید. این باخت‌ها تا مدتی روی همه چیزتان تاثیر منفی می گذارد. در کار و ارتباط با دوستان و خانواده و همه چیز. ولی باید خودتان را وفق بدهید و بهتر شوید. این فاجعه برای همه عمر با بارسا خواهد ماند. در اسپانیا حسود هم زیاد است و منتظر ناکامی تان هستند تا ویران تان کنند".
او در مورد مصدومیت و نگرش خودش صحبت کرد و گفت:" وقتی مصدوم شدم انتظار داشتم دیرتر به میادین برگردم اما  اکنون می‌توانم چند ساعت بدوم و حرکات چرخشی انجام دهم و اوضاع دارد خوب پیش می‌رود. همیشه فرد مثبتی هستم امروز یکی از بهترین چیز های که داریم حضور بازیکنانی چون ریکی پویگ، فاتی، پدری و آرائوخو است که در نبود بازیکنان بزرگ فرصت پیدا کرده اند و خودشان را ثابت کرده اند".

این در حالی‌ست که پیکه چند روزی می‌شود که به تمرین می‌پردازد و امیدوار است به دیدار برابر پاریسن‌جرمن برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала