Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید – لوانته؛ کهکشانی‌ها به دنبال زنده‌نگهداشتن امید قهرمانی

© REUTERS / PIROSCHKA VAN DE WOUWأهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا
أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم لالیگا فردا به مصاف لوانته خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید فردا به مصاف  لوانته می رود.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید با یک لشکر غایب برابر لوانته

کهکشانی‌ها که با ایستادن در رده دوم به کار خود در نیم فصل اول لالیگا پایان دادند، در تلاش هستند تا با جمع آوری امتیازات از بازی‌های پیش رو و جبران فاصله 7 امتیازی با اتلتیکو مادریدِ صدرنشین، در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

رئال با یک بازی بیشتر از اتلتیکوی صدرنشین، اختلافی 7 امتیازی با صدر جدول دارد و در رده دوم قرار گرفته و کسب هر نتیجه ای غیر از پیروزی در ادامه مسیر برای آنها به منزله خداحافظی با قهرمانی لالیگا نیز خواهد بود.

آنها قبل از دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا، 5 بازی مهم مقابل تیم های لوانته، هوئسکا، ختافه، والنسیا و وایادولید خواهند داشت.

آنوی خط، لوانته با کسب پیروزی 4-2 مقابل وایادولید، به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری راه یافته و در 7 بازی لالیگایی اخیر خود تنها یک شکست داشته اند و با 23 امتیاز از 19 بازی در رده 12 قرار دارند.

لوانته در سه فصل اخیر، لیگ را در رتبه های 15،15 و 12 به پایان رسانده و در دیدار رفت امسال هم 2-0 مغلوب تیم زیدان شده است؛ البته لازم به ذکر است که لوانته در 6 بازی اخیرش مقابل رئال مادرید 2 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.

زین الدین زیدان برای این دیدار راموس، ناچو، کارواخال، والورده، وازکز و رودریگو را در اختیار ندارد. در طرف مقابل هم شیخ دوکوره و خوزه کامپونا 2 بازیکن لوانته هستند که به دلیل مصدومیت به بازی فردا نمی‌رسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала