رد شایعه ای خرید واکسن اسپوتنیک وی از سوی بازرگان مکزیکی 

© Sputnik / Abzal Kaliyev /  مراجعه به بانک تصاویر رد شایعه ای خرید واکسن اسپوتنیک وی از سوی بازرگان مکزیکی 
رد شایعه ای خرید واکسن اسپوتنیک وی از سوی بازرگان مکزیکی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) اطلاعات مربوط به خرید دو میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی از سوی یک بازرگان مکزیکی را رد کرد.
آغاز واکسیناسیون ضد کرونای اسپوتنیک وی در آراژانتین - اسپوتنیک افغانستان
آغاز واکسیناسیون ضد کرونای اسپوتنیک وی در آراژانتین

به گزارش اسپوتنیک، کارآفرین الخاندرو کوسیو از ایالت وراکروز مکزیک در مصاحبه با Financiero گفت، که وی واکسن COVID-19 ساخته شده از سوی موسسه گامالیه روسیه و همچنین حق توزیع انحصاری در مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی را خریداری کرده است. اما منابعی در بخش بهداشت روسیه این اطلاعات را نادرست خواندند. 

نماینده صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت: "ما همچنین توجه نمایندگان رسانه ها را جلب می کنیم، که به عنوان بخشی از فعالیت ضد اطلاعاتی علیه واکسن Sputnik V، اطلاعات نادرست به طور عمدی در شب و آخر هفته منتشر می شود تا روند تأیید پیچیده شود. سرویس مطبوعاتی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به طور شبانه روزی کار می کند و از خبرنگاران می خواهد که اطلاعات را پیش از انتشار بررسی کنید تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری شود".

پیش از این، مقامات مکزیکی به شرکت های خصوصی و دولت های منطقه اجازه دادند واکسن های COVID-19 را که توسط تنظیم کننده ملی تایید شده است، وارد کنند. دوستداران باید قرارداد فروش با یک شرکت دارویی را که از پیش در کمیسیون حفاظت از خطر بهداشتی Cofepris تأیید شده باشد، تهیه کنند.
کمپین ایمن سازی COVID-19 در مکزیک از 13 جنوری با کارکنان پزشکی در درمانگاه های ویروس کرونا آغاز شد. برای این منظور، مقامات در ابتدا از داروی Pfizer استفاده کردند.
هفته آینده، مقامات مکزیکی انتظار تحویل اولین گروه واکسن روسی ضد ویروس Sputnik V با حجم 400 هزار دوز و شروع واکسیناسیون متمرکز با این دارو را دارند، اما هنوز مجوز استفاده اضطراری در کشور را دریافت نکرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала