Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای رئال؛ امباپه در پاریس ماندنی است

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از گلزنی و درخشش در دیدار شب گذشته پاری سن جرمن کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی و جوان این تیم گفته که می‌خواهد در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه در مقابل مون پولیه یکی از بهترین بازیهای فصلش را داشت. مهاجم پی اس جی در سه تا از چهار گل پی اس جی با دو گل و یک پاس گل نقش داشت.

 وی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که در صورتی که تمدید کند، برای این است که سالها در این تیم بماند.

نشریه اکیپ اخیرا گزارش داده بود که پی اس جی برای تنظیم حساب های مالی خود چاره ای جز فروش امباپه به رئال مادرید ندارد.

امباپه اما پس از چندین ماه سکوت در مورد آینده اش به پی اس جی صحبت هایی امیدبخش برای هواداران تیم فرانسوی و البته نگران کننده برای رئال مادرید را داشت.

​امباپه بیان کرد:"در حال حاضر با باشگاه پی اس جی در حال مذاکره هستیم. قطعا سعی می کنم همه چیز را در نظر بگیرم. اگر قراردادم با پی اس جی تمدید شود، برای این است که سالهای زیادی در تیم بمانم. به زودی باید تصمیم بگیریم اما اگر تمدید کنم، برای این است که در تیم بمانم. با باشگاه صحبت کردیم تا یک پروژه مشخص را در پیش بگیریم. اگر قراردادم را با پی اس جی تمدید کنم به این معنی است که می خواهد در درازمدت در تیم باشم. نمی خواهم قراردادم را تمدید کنم و یک سال بعد از آن بروم چرا که در غیر این صورت دلیلی ندارد که تمدید کنم. اگر تمدید کنم برای این خواهد بود که در تیم بمانم. به همین خاطر باید همه چیز را دقیق بررسی کنم و تصمیم بگیرم."

قرارداد امباپه با پی اس جی در 2022 تمام می شود و اگر بازیکن فرانسوی حاضر به تمدید نشود، پی اس جی چاره ای جز فروش وی در تابستان 2021 ندارد. تیم فرانسوی به خاطر کرونا 240 میلیون یورو ضرر کرده و مجبور خواهد شد تا با فروش کیلیان بخشی از این ضرر را جبران کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала