Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرسپو: اینتر مدعی کسب اسکودتو است، به لاوتارو گفتم به بارسا نرو

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هرنان کرسپو ستاره سابق تیم ملی آرجانتین و باشگاه اینترمیلان، در گفت‌و گویی مدعی شد که او به لاوتارو مارتینز گفته است که به باشگاه بارسلونا نرود.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مدت‌هاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد و در تابستان این باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داد اما موفق نشد و لاوتارو در اینترمیلان ماند.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
لاوتارو: در اینتر خوشحالم، رویایم بازی کنار مسی بود

اگر چه دلیل عدم پیوستن لاوتارو به بارسلونا تا هنوز مشخص نیست، اما هرنان کرسپو ستاره سابق تیم ملی آرجانتین و باشگاه اینترمیلان، در گفت‌و گویی مدعی شده که او به لاوتارو مارتینز گفته است که به باشگاه بارسلونا نرود.

او در این مورد گفت:" من به لاوتارو پیشنهاد کردم که به بارسلونا نرود و حق نیز در این مورد با من بود. او قهرمان و یک تمام کننده بیرحم است که همیشه در هژده قدم به خوبی حرکت می‌کند.در دنیای فوتبال بازیکنانی هم‌مانند لائوتارو اصلاً وجود ندارد".

کرسپو در ادامه در مورد مدعی اصلی قهرمانی سری‌آ نیز صحبت کرد و مدعی شد که اینترمیلان شانس برنده شدن این جام را دارد.

او گفت:" بسیار خوشحالم که پس از مدت‌ها سلطۀ یوونتوس به پایان رسیده و تیم‌های شهر میلان مدعی قهرمانی اند و برای فتح این جام برنامه دارند. من فکر می‌کنم اینتر تیم واحدی است و بازیکنان این تیم انگیزۀ فراوانی دارند تا اسکودتو را ببرند".

این در حالی‌ست که در حال حاضر میلان در صدر جدول سری‌آ قرار دارد و اینتر نیز تیم دوم جدول است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала