Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانژوکیچ: همه جهان مجذوب میلان هستند نه فقط من

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو مانژوکیچ Russia World Cup Croatia Training
ماریو مانژوکیچ  Russia World Cup Croatia Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریو مانژوکیچ ستاره 34 ساله میلان از این‌که با زلاتان ابراهیموویچ در این باشگاه پیوسته اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماریو مانژوکیچ در جریان همین هفته با سن 34 سال در کنار زلاتان ابراهیموویچ که تقریباً پنج سال (39 ساله) از او بزرگتر است، یک جوان به نظر می‌رسد. شماره 9 که سه شنبه رسماً با آث میلان قرارداد امضا کرد، یک خط حمله دو نفری آتشین را با ستاره سویدنی تشکیل خواهد داد که دوشنبه شب موفق شد دوبار دروازه کالیاری را باز نماید.

زلاتان گفت: "از ورود او خوشحالم، اکنون ما دو نفر خواهیم شد تا حریفان‌مان را بترسانیم."

مهاجم سابق یوونتوس هنگام بیان اولین سخنان خود به عنوان بازیکن میلان، از ایده تکامل با زلاتان نیز خوشحال شد. وی گفت: "من از همان کودکی زلاتان بودم. من خوشحالم که با او در تیم بازی می‌کنم. هر دو گرسنه پیروزی هستیم، او هنوز یک حیوان واقعی است و من تلاش خواهم کرد با او یکسان باشم. من فکر می‌کنم با هم واقعاً خوب خواهیم شد."

مُهاجم کروات توضیح داد: "من در میلان هستم زیرا یک باشگاه تاریخی است و کاملاً جاه طلبی‌های من را برآورده می‌کند. همه ما می‌دانیم این باشگاه نماینده چه چیزی است. من اخیراً سخت کار کرده‌ام. شایسته تماس یک باشگاه مهم مانند میلان بودم. در ماه‌های اخیر من تمرینات زیادی انجام داده‌ام و آماده‌ام دوباره برگردم. میلان نیازی به نگرانی ندارد: بستگان من می‌دانند که من چقدر مصمم به بازگشت هستم بازی در یک باشگاه بزرگ و مبارزه برای کسب جام."

وی نتیجه گرفت: "باشگاهی مانند میلان همیشه جاه طلبی‌های بزرگی دارد. من همچنین به داشتن اهداف بزرگ عادت کرده‌ام و این برای من مشکلی ایجاد نمی‌کند. ما برای آن فوتبال بازی می‌کنیم. میلان یک باشگاه خاص است، با یک داستان شگفت انگیز، فقط آن را نامگذاری کنید و همه می‌دانند که ما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. قهرمانان بزرگی در اینجا بازی کرده‌اند. همه جهان مجذوب میلان هستند نه فقط من؛ من نمی‌توانم صبر کنم تا شروع کنم. چه کاری می‌توانم انجام دهم به هواداران بگویید؟ که من تمام تلاشم را خواهم کرد. من می‌توانم 100٪ تضمین کنم که در هر بازی سعی می‌کنم از رنگ‌های میلان دفاع کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала