Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت راموس در تمرینات؛ خبرهایی در راه است؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به دلیل عدم علاقه، در تمرینات تیم‌اش غایب است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس در آستانه بازی این شنبه مقابل سلتا ویگو با هم تیمی‌های خود تمرین نمی‌کند. کاپیتان در دورهای ابتدایی جلسه، که از تلویزیون این باشگاه پخش می‌شود ظاهر نشده است و لحظاتی بعد از باشگاه گزارش شده که او از ناسازگاری و ناراحتی رنج می‌برد و به تنهایی و به آرامی در سالن ورزشی کار کرده است.

انتظار می‌رود که زیدان در پایان جلسه این لیست را ارائه دهد و در صورت استناد به راموس مشخص خواهد شد. در صورت انتخاب وقت استراحت، زیدان باید بین ناچو که از 5 دسامبر بازی نکرده یا میلیتائو که از 21 اکتوبر دو ماه‌ونیم به میدان نرفته است. کاپیتان پس از مصدومیت عضلانی با تیم ملی در ماه نوامبر در شش بازی کامل گذشته بدون وقفه بازی کرده است.

بقیه هم تیمی‌های او به جز رودریگو معمولاً تمرین می‌کنند و هیچ کس قبل از بازگشت به تمرین بعد از دوئل مقابل الچه تست کوید را نیز مثبت نداده است.

سرخیو آریباس که کسی آنجاست که معمولاً زیدان او را برای تمرینات تیم اول فرا می‌خواند و در این فصل در دو بازی شرکت کرده، در اولین بازی خود مقابل ویارئال و در لیگ قهرمانان برابر بوروسیا مونشن گلادبخ بازی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала