Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گسترش کرونا ویروس در انگلستان؛ دو هفته استراحت در انتظار لیگ برتری‌ها

© AP Photo / Matt DunhamManchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018
Manchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به خاطر افزایش مبتلایان کرونا ویروس در انگلستان، باشگاه‌های لیگ برتر "استراحت دو هفته‌ای را در نظر می‌گیرند."

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های لیگ برتر تعطیلی کوتاه مدت را پس از افزایش موارد ویروس کرونا با تعویق مسابقات در نظر می‌گیرند.

روسای لیگ برتر به خاطر خارج شدن کنترل بحران کرونا، انتظار دارند بازی‌های فوتبالی برای کوتاه مدت متوقف شوند. شفیلد یونایتد در گزارش شیوع ویروس منچسترسیتی را دنبال کرد اگرچه بازی آنها در برنلی پیش رفت.

بازی ساوتهمپتون با وستهام نیز علی‌رغم اینکه رالف هسنهوتل رئیس باشگاه در خانه پس از مثبت شدن نتیجه مثبت یکی از اعضای خانواده‌اش، منزوی شد.

فولام موارد مثبت قبل از بازی خود در اسپرز را گزارش کرده اگرچه هنوز درخواست تعویق نشده است.

پس از ثبت کل رکورد جدید و نگران کننده در هفته گذشته روسای اتحادیه اکنون می‌توانند پرونده‌های کوید19 را در بالاترین سطح تاریخ‌اش اعلام کنند.

"اتحادیه" با تأیید 18 نتیجه مثبت از 1.479 آزمایش بین 21 تا 27 دسامبر، بیش از رکورد هفتگی در اوایل نوامبر یاد کرد. اما این ارقام آخرین نتایج مربوط به سیتی یا بلادس را شامل نمی‌شود و با وجود جهش یافتن در سراسر انگلستان، نگرانی واقعی در مورد وسعت بیماری وجود دارد. و این می‌تواند منجر به این شود که روسای باشگاه‌ها به فکر تعطیلی موقت بازی‌ها باشند، اگرچه در این مرحله این ایده فراتر از اتاق هیئت مدیره چند باشگاه نیست.

با این حال تصور می‌شود که روسای اتحادیه در حال بررسی پروتکل‌های لیگ هستند تا ببینند آیا می‌توان مقررات بیشتری را ایجاد کرد یا خیر؟

فردا سیتی نتایج تست‌هایی را که دیروز انجام داده بدست می‌آورد و متوجه می‌شود که آیا لازم است سفر روز یکشنبه به چلسی نیز به تعویق بیفتد.

باشگاه سیتی می‌ترسد که آنها در چنگال جهش یافته گیر مانده باشند و شیوع آن بدتر از مواردی است که محل تمرین نیوکاسل را برای بیش از یک هفته بسته بود و هنوز اعضای تیم "استیو بروس" را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برنامه سیتی برای انجام آزمایشات بیشتر در روزهای پنجشنبه و شنبه برای شناسایی میزان گسترده ویروس در داخل اردوگاه است.

پپ گواردیولا و کارکنانش معتقدند که حداقل پنج عضو تیم اصلی تاکنون طعمه ویروس شده اند، گرچه فقط گابریل ژسوس و کایل واکر به عنوان قربانی تایید شده‌اند. اما تأیید بدترین ترس این باشگاه درخواست تعویق آخر هفته برای سران لیگ است، با احتمال این‌که برگزاری بازی چهارشنبه هفته آینده در نیمه نهایی جام کارابائو با منچستر یونایتد نیز در هاله از ابهام است.

این امر باعث می‌شود سیتی با بحران بزرگی روبرو شود زیرا آنها سه بازی لیگ همراه جام حذفی را پشت سر می‌گذارند.

FILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020   - اسپوتنیک افغانستان
احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل بلند رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا

با این وجود اگر ویروس در رختکن لیگ برتری‌ها به طور گسترده شروع به فعالیت کند، کل لیگ با یک کابوس روبرو خواهد شد زیرا حتی یک تعویق کوتاه باعث می‌شود لیست بازی‌ها که قبلاً وجود داشت، فشرده شود.

اورتون که از تأخیر به تعویق انداختن جدال خود با سیتی ناامید شده، به استون ویلا پیوسته و از روسای لیگ درخواست شفافیت بیشتر درباره روند تصمیم گیری را دارد و سایر باشگاه‌ها نیز به دنبال وضوح هستند.

برخلاف سیتی، شفیلد یونایتد به دنبال تعویق نبود.

یک مسئله پیش رو، بازی برگشت مرحله سوم جام حذفی آخر هفته آینده است که اسپرز به سمت باشگاه غیر لیگ برتری مارین و چلسی با مورکربی که مورد حمله کوید قرار دارد، می‌روند.

تاکنون روسای ومبلی در حال برنامه ریزی برای لغو بازی‌ها نیستند اما همراه با روسای اتحادیه هم دست خواهند شد و این در حالی است که دکتر تنسل، باشگاه روچ‌دیل از EFL خواست که فوراً لغو شود.

دیل، یکی از 10 باشگاه EFL که تاکنون مورد حمله قرار گرفته، شاهد دو بازی خود بوده و تنسل گفت: "من به عنوان یک پزشک، به عنوان یک طرفدار فوتبال دوست ندارم که این ورزش متوقف شود. اما من سعی می‌کنم تصویر بزرگتر را ببینم. اگر آنها مراحل را ادامه دهند، این واقعیت که هر کاری که دولت انجام داده پرونده‌ها همچنان در حال افزایش است، من فکر می‌کردم که فوتبال احتمالاً باید به تعویق بیفتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала