Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی قصد جدایی ندارد؛ اعجوبه می‌خواهد تا 2023 بماند

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی قصد دارد تا سال 2023 در بارسا بماند، تا زمانی‌که بتواند به اینترمیامی منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرچه هنوز هم شایعاتی پیرامون انتقال بحث برانگیز لیونل مسی مطرح است اما گزارش شده که پیش از رفتن به آمریکا، فوق ستاره آرجانتینی دوست دارد دو سال دیگر در بارسلونا بماند.

مسی که قراردادش در تابستان به پایان رسید، نزدیک بود که در آخرین پنجره نقل و انتقالات به جادوی 19 ساله خود با غول کاتالان خاتمه دهد اما بازیکن 33 ساله در نهایت ماندنی شد و حالا همچنان با خروج از نیوکمپ ارتباط دارد.

دیدار مجدد با پپ گواردیولا در منچسترسیتی در حالی مطرح شده که پاری‌سن‌ژرمن در تلاش یکجا ساختن او با نیمار است.

با این حال به اساس گزارش کادنا سِر، مسی قصد دارد برنامه‌های خروج را لغو کند و در عوض قبل از رفتن به میامی و اقامت در آنجا، حضور خود را تا سال 2023 با بارسا تمدید کند. این گزارش ادعا می‌کند مسی می‌خواهد فرزندانش قبل از رفتن به دانشگاه به دبیرستان در ایالات متحده بروند.

کادنا سر همچنین ادعا می‌کند که این فوق ستاره آرجانتینی قبلاً خانه‌ای در فلوریدا داشت، جایی که یک سال و نیم پیش یک آپارتمان 7.25 میلیون پوندی در برج لوکس طراحی پورشه خریداری کرد.

این ساختمان مرتفع که از زندگی در مقابل اقیانوس و آسانسور جداگانه‌ای برای موتر برخوردار است، در سال 2014 افتتاح شد و فقط 25 دقیقه رانندگی با استادیوم اینتر میامی فاصله دارد.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مسی آینده‌اش را مشخص کرده است

این گزارش از ادعاهایی مبنی بر آماده بودن مسی برای ادامه زندگی حرفه‌ای خود در اینتر میامی با دیوید بکهام پشتیبانی می‌کند، در حالی که ستاره آرجانتینی اخیراً اعتراف کرده که انتقال به ایالات متحده امریکا آرزوی اوست.

در مصاحبه اخیر، مسی نشان داد که علاقه مند است در دوره‌ای از زندگی حرفه‌ای خود به ایالات متحده برود: "من دوست دارم در ایالات متحده بازی کنم و زندگی و لیگ را در آنجا تجربه کنم... اما در نهایت با برخی ظرفیت‌ها به بارسلونا باز می‌گردم. من خیلی کوتاه به جلو فکر نمی‌کنم و فقط می‌خواهم ببینم فصل چگونه به پایان می‌رسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала