Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراهیموویچ: "من بابانوئل هستم"

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ مُهاجم سویدنی آث میلان ایتالیا در اظهار نظر جالبی اعلام کرد: "من بابانوئل هستم"

به گزارش اسپوتنیک؛ زلاتان ابراهیموویچ ستاره سویدنی آ ث میلان ایتالیا که در اظهار نظرهای جنجالی و جالب‌‌اش شهره دارد، طی مصاحبه جدید خود اعلام داشت که او بابانوئل است.

زلاتان در مصاحبه با اسپورت ویک گفت: "من کسی هستم که به همه 27 فرزندم هدیه می‌آورم: دو نفر در سویدن و 25 نفر دیگر در میلانو هستند."

این مهاجم کهنه کار از زمان بازگشت برای دومین بار در جنوری و بازی برای میلان به هدایت روسونری به سمت قهرمانی در سری A کمک کرده است.

تنها تیم شکست ناپذیر در پنج لیگ برتر اروپا در بازی‌هایی که پس از بحران کوید 19 انجام شده، میلان با 34 امتیاز از 14 مسابقه در صدرجدول قرار دارد، دقیقاً دو برابر در فصل گذشته در همین مرحله.

ابراهیموویچ در شش بازی لیگ در فصل جاری 10 گل به ثمر رسانده اما جالب است که میلان بدون او (72.7 درصد) نسبت به او (62.5 درصد) از زمان بازی اول‌اش در پیروزی بهتر بوده است.

هنوز هم تأثیر این بازیکن 39 ساله در داخل و خارج از زمین باعث شده تا شاگردان استفانو پیولی حداقل برای یکی از تیم‌های چهار بهترین به یک مدعی واقعی تبدیل شوند، دارنده هفت قهرمانی اروپا از سال 2013 در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.

او گفت: "ما تعداد کمی از بازی‌ها را از دست داده‌ایم. نمی‌دانم این به لطف من است اما من کاری کردم. او اضافه کرد: "من هرگز برای خودم [در کریسمس] چیزی نمی‌خواهم. من بابانوئل هستم. من کسی هستم که به همه 27 فرزندم هدیه می‌آورد: دو نفر در سویدن و 25 نفر دیگر در میلانو هستند. امسال، بسیار تبریک می‌گویم برای آنچه که ما انجام داده‌ایم و آنچه که انجام می‌دهیم. ما تعداد کمی از بازی‌ها را امتیاز از دست داده‌ایم."

زلاتان در ادامه گفت: "من در بسیاری از باشگاه‌ها بازی کرده‌ام و برای همه باشگاه‌هایم احترام قائلم، خاطرات بسیار خوبی دارم اما میلان باشگاهی است که در آن احساس می‌کنم در خانه هستم. من هر روز صبح به میلانو می‌روم و عجله‌ای ندارم که به خانه بروم زیرا در خانه هستم. اولین باری که به میلان آمدم، در سال 2010 چنین احساسی داشتم. با [آدریانو مدیر عامل سابق] گالیانی و [سیلویو رئیس سابق] برلوسکونی، با تیم هر کسی که در آنجا کار می‌کرد، یک احساس متفاوت بود، یک فضای متفاوت. آنها باعث می‌شدند شما در خانه خود باشید."

زلاتان باز هم ادامه داد: "من این را دوست داشتم زیرا می‌توانستم خودم باشم و همزمان در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کردم. به همین دلیل میلان برای من در رده‌های بالای جدول است."

ابراهیموویچ در دوران حرفه‌ای درخشان‌اش موفق به کسب 11 عنوان قهرمانی در چهار کشور مختلف شده است. وی 12 بار از جمله امسال به عنوان بهترین فوتبالیست سویدن شناخته شده، اما بالاترین مقام او در جدول توپ طلا در سال 2013 قرار گرفتن در رده چهارم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала