Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی لمپارد از برگزاری دو بازی تیمش در 48 ساعت؛ قطعاً به سود حریفان ما است

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد به انجام دو بازی در 48 ساعت انتقاد کرد و چنین زمان‌بندی را به سود حریفان خود دانست.

به گزارش اسپوتنیک، آبی‌های لندن قرار است در 48 ساعت دو دیدار برابر آرسنال و استون ویلا انجام دهند و بازیکنان این تیم بدون استراحت، فشار شدیدی را حس خواهند کرد.

 Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета - اسپوتنیک افغانستان
آرتتا: پیروزی برابر چلسی مرحمی بردردهای آرسنال خواهد بود

زمان بندی اما برای سایر تیم‌ها چنین نیست و منچستریونایتد سه روز و لیورپول و تاتنهام 4 روز بین دیدارهای خود فرصت برای استراحت دارند.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی به این موضوع در نشست خبری قبل از دیدار با آرسنال انتقاد کرد و آن را به سود حریفان دانست.

او در این مورد گفت:" دو بازی پیشرو در دو روز و 48 ساعت است. این نکته مهمی برای ماست چون سایر تیم‌ها در صدر جدول وجود دارند که برای قهرمانی می‌جنگند و در سه روز دو بازی انجام می‌دهند. منچستریونایتد، تاتنهام و لیورپول دو بازی را در سه یا چهار روز انجام می‌دهند. اگر در هر دو بازی از بازیکنانم استفاده کنم سلامتی آنها به خطر خواهد افتاد و همه این را می‌دانند. لیگ برتر و سازمان پخش زنده بازی‌ها کار را برای ما سخت کرده‌اند. فکر می‌کنم این در برابر سایر تیم‌هایی که در صدر جدول حضور دارند منصفانه نیست".

این در حالی‌ست که قبل از این پپ گواردیولا نیز در مورد زمان‌بندی مسابقات انتقاد کرده بود و فشردگی بازی‌ها را به زیان بازیکنان و تیم‌ها عنوان کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала