صدور مجوز برای واکسیناسیون افراد بالای 60 سال با "Sputnik V" در روسیه

© Sputnik / Hungarian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر صدور مجوز برای واکسیناسیون افراد بالای 60 سال با Sputnik V در روسیه
صدور مجوز برای واکسیناسیون افراد بالای 60 سال با Sputnik V در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت بهداشت روسیه مجوز واکسیناسیون "Sputnik V" را برای افراد بالای 60 سال تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت فدراسیون روسیه در این باره گفت که واکسن ویروس کرونا موسوم به "Sputnik V" برای واکسیناسیون افراد بالای 60 سال تأیید شده است.

وزیر بهداشت روسیه در مصاحبه با  شبکه تلویزیونی روسیه 24 گفت: "اکنون واکسن "Sputnik V" برای استفاده در افراد 18 سال به بالا تأیید شده است. بنابراین ، شهروندان بالای 60 سال نیز می توانند علیه ویروس کرونا ویروس جدید واکسینه شوند."

برتری واکسن روسی ضد ویروس کرونا از دید دانشمند آلمانی  - اسپوتنیک افغانستان
برتری واکسن روسی ضد ویروس کرونا از دید دانشمند آلمانی 

 روسیه نخستین کشور جهان است که پیش از این واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت کرد. وزارت بهداشت روسیه این واکسن که را که "Sputnik V" نامگذاری شده  و توسط مرکزتحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالی با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است، در تاریخ 11 آگست به ثبت رسانده بود

یادآوری می کنیم، که واکسیناسیون در مقیاس وسیع از 15 دسامبر در همه ای مناطق روسیه آغاز شد. به گفته الکساندر گینتسبورگ مدیر مرکز گامالیا، در سال 2021 بیشتر شهروندان روسیه واکسینه می شوند و این باعث کاهش مقیاس همه گیری می شود.

در حال حاضر دو واکسن علیه ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است: "Sputnik V" و "EpiVacCorona". واکسیناسیون با "Sputnik V" قبلاً آغاز شده است ، اما اولتر از همه ، واکسیناسیون برای افراد گروه خطر - معلمان ، پزشکان انجام می شود. واکسیناسیون در دو مرحله انجام می شود و مصونیت 42 روز پس از اولین تزریق ایجاد می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала