Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشگاه البیت در آستانه افتتاح؛ ورزشگاهی با امکانات دور از انتظار

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Посетители возле макета стадиона Al Thumama Stadium, представленного на выставке футбольной атрибутики "Qatar @RoadTo2022 Exhibition" в ГУМе в Москве
Посетители возле макета стадиона Al Thumama Stadium, представленного на выставке футбольной атрибутики Qatar @RoadTo2022 Exhibition в ГУМе в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصاویر جدید از استادیوم جام جهانی البیت نشر شده که نشان می‌دهد این ورزشگاه تکمیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ورزشگاه البیت با گنجایش 60 هزار هوادار پس از ورزشگاه لوسایل، دومین ورزشگاه بزرگ از میان هشت استادیوم جام جهانی قطر 2022 است.

کمیته عالی تحویل و میراث که مسئولیت مدیریت کلیه پروژه‌های مربوط به قطر 2022 را بر عهده دارد، تصاویر جدیدی را از ورزشگاه البیت یکی از هشت استادیوم ساخته شده برای جام جهانی را به اشتراک گذاشته است که بازی افتتاحیه خود را در 21 نوامبر 2022 برگزار می‌کند.

تصاویر جدید تکمیل کامل ورزشگاه البیت را تأیید می‌کند، در حالی که کمیته عالی اکنون منتظر یک موقعیت مناسب برای اعلام تاریخ افتتاح رسمی است. ظرفیت این استادیوم برای 60.000 تماشاگر است و این دومین استادیوم بزرگ جام جهانی پس از ورزشگاه لوسیل است که ظرفیت 80.000 تماشاگر را دارد.

استادیوم البیت با این واقعیت متمایز است که شامل مجموعه‌ای از هتل‌های سویتس می‌باشد و به افرادی که در طول مسابقات در آنها می‌مانند امکان تماشای بازی‌ها را به گونه‌ای می‌دهد که گویی در داخل استادیوم هستند.

چند روز پیش جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با همراهی جمعی از مسئولان کمیته عالی از ورزشگاه البیت بازدید کرد. در طول بازدید، اینفانتینو در مورد پیشرفت به سمت تکمیل امکانات ورزشگاه مطلع شد و همچنین در یک بازی دوستانه با تیم کمیته عالی شرکت کرد.

در پایان این دیدار اینفانتینو از ورزشگاه ال بیت و امکانات آن تمجید کرد که باعث می‌شود این ورزشگاه به یک ورزشگاه برجسته در جام جهانی قطر تبدیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала