Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید، یوونتوس ... امباپه در سر دو راهی برای انتخاب تیم آینده‌اش

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرهای زیادی مبنی بر جدایی یا ماندن کیلیان امباپه در رسانه‌ها نشر شده اما این بازیکن فعلا در سر دو راهی انتخاب آیند‌ه‌اش است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه تا جون 2022 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد ولی او به دلیل انتخاب برای آینده‌اش دچار اضطراب است. باید دید کدام یک از مقاصد ذکر شده برای مهاجم فرانسوی بهترین است...

دیگر هیچ پنهانی نیست که کیلیان امباپه به زودی باید برای آینده خود انتخابی تعیین کننده داشته باشد، زیرا او در پایان فصل تنها یک سال با PSG قرارداد دارد. این معضل برای ستاره سابق موناکو روشن است: با باشگاه پایتخت تمدید کند و یا راه انتقال را در پیش بگیرد. زیرا می‌دانید PSG از ریسک جدایی وی به گونه رایگان در سال 2022 امتناع خواهد کرد. اما اگر مجبور به ترک شود، کدام باشگاه را باید امباپه انتخاب کند؟

زیدان ، مربی مناسب امباپه؟

در میان علاقمندان مهاجم PSG ما به ویژه لیورپول، منچسترسیتی، یوونتوس، بارسلونا اما به ویژه رئال مادرید را می‌بینیم، جایی که زین الدین زیدان خاص کار می‌کند که چندین سال است به مشخصات‌اش چشم دوخته است. با این مربی فرانسوی، امباپه این فرصت را پیدا می‌کند که تحت فرمان یکی از الگوهای‌ش کار کند و خود را در قلب پروژه رئال مادرید ببیند. باید دید آیا باشگاه کهکشانی برای جذب بازیکن PSG اقدامی انجام می‌دهد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала