Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان؛ بازار تصمیم‌گیری برای صلاح؛ رئال و بارسا در کمین

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به تازگی از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به عنوان علاقمندان جدی محمد صلاح یاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خروجی که مورد توجه لیورپول قرار نگرفت که احتمال عزیمت ستاره مصری در ماه‌های آینده را پیش بینی می‌کرد. با این حال، به نظر می‌رسد آینده این مُهاجم به لیونل مسی و کیلیان امباپه مشروط باشد.

در کنار سادیو مانه و روبرتو فیرمینو، محمد صلاح لیورپول را به اوج فوتبال انگلستان و اروپا برگردانده است. این ملی پوش مصری از زمان پیوستنش به سرخ‌ها در سال 2017 یکی از بازیکنان اصلی یورگن کلوپ بوده اما احتمال جدایی وی در ماه‌های آینده قابل طرح است. محمد صلاح در طی مصاحبه‌ای با روزنامه اسپانیایی AS آخر هفته گذشته، واقعاً به خود اجازه داده كه دور از ضرر باشد در حالی‌كه قرارداد او تا جون 2023 ادامه دارد. او گفت: مادرید و بارسلونا باشگاه‌های بزرگی هستند... شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما در حال حاضر تمرکز من بر روی قهرمانی دوباره در لیگ برتر و لیگ قهرمانان است با باشگاه خودم."

آیا آنها واقعاً جای دیگری را می‌خواهند یا می‌خواهند با افزایش حقوق به لیورپول تمدید كنند؟

بر اساس آخرین اطلاعات "اتلتیک" اعتقاد بر این است که مُهاجم 28 ساله آگاه است که قرارداد بعدی، پردرآمدترین سال‌های دوران حرفه‌ای او خواهد بود و دریغ نمی‌کند که از این رقابت برای رسیدن به اهداف خود با لیورپول استفاده کند یا یک باشگاه دیگر؛ چون محمد صلاح همانطور که گُل توضیح داده بدیهی است که یک بازیکن محبت آمیز است. گفته می‌شود بارسلونا و رئال مادرید راه او را دنبال می‌کنند، در حالی‌که پاری‌سن‌ژرمن در صورت جدایی آنخل‌دی‌ماریا به گونه آزاد در پایان فصل یا کیلیان امباپه (تحت قرارداد تا سال 2022) همچنان مورد توجه باقی خواهد ماند.

 

لالیگا یکی از اهداف صلاح

اما محمد صلاح برای بقیه دوران حرفه‌ای‌ خود برنامه‌ریزی دقیق داشت. منابع به یورو اسپورت انگلستان گفت که تعداد کمی در داخل لیورپول از شنیدن نام بازیکن در هنگام آخرین مصاحبه‌اش با AS متعجب شده‌اند. بازی در لالیگا یکی از آرزوهای محمد صلاح است که باعث می‌شود لیورپول آماده جدایی ستاره مصری شود. از نظر داخلی مدتی است که سرخ‌ها مشکوک هستند که شماره 11 آنها می‌تواند اولین ستاره‌ای باشد که آنفیلد را ترک می‌کند، که توضیح می‌دهد ورودهای اخیر تاکومی مینامینو و دیگو جوتا برای آمادگی برای آینده هستند. با این حال، فرض بر این است که صلاح برای جدایی فشار نخواهد آورد و تا زمان مناسب صبر خواهد کرد اما این اتفاق ممکن است به سرعت رخ دهد.

 

صلاح باید منتظر نتیجه پرونده‌های مسی و امباپه باشد

یورو اسپورت انگلستان اضافه می‌کند که انتقال او از اوایل تابستان 2021 نمی‌تواند منتفی باشد، اما محمد صلاح کارت‌هایی را برای تصمیم گیری در دست ندارد. در واقع وضعیت او باید به بازیکنان دیگری بستگی داشته باشد که در حال حاضر شایعات را دامن می‌زنند: لیونل مسی و کیلیان امباپه. در کاتالونیا منتظر انتخابات ریاست بارسلونا هستیم تا جانشین جوزپ ماریا بارتومئو را بشناسیم. پرونده مسی سپس توسط رئیس جدید بارسا اداره می‌شود که ممکن است مجبور به یافتن جانشینی در پولگا باشد که می‌تواند محمد صلاح باشد. در سمت پایتخت اسپانیا، فلورنتینو پرز منتظر است ببیند آیا می‌تواند حمله خود را برای کیلیان امباپه آغاز کند یا خیر تا به ثمر بنشیند. اگر قهرمان جهان در PSG می‌ماند، صلاح به عنوان گزینه جدی برای تقویت تیم زین الدین زیدان ظاهر می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала