افشاگری ایلان ماسک: قصد داشتم تسلا را به اپل بفروشم

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیرعامل تسلا در توییتر شخصی خود ادعا کرد پیش از این پیشنهاد خرید تسلا را به مدیرعامل اپل داده است اما او حتی در جلسه مذاکره حاضر نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایلون ماسک بنیانگذار و مدیرعامل تسلا در توییتر شخصی خود ادعا کرد پیش از این پیشنهاد خرید تسلا را به مدیرعامل اپل داده است اما او حتی در جلسه مذاکره حاضر نشده است.

 مدیر عامل تسلا، روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: «در تاریک‌ترین روزهای کار بالای برنامه مدل 3، من با تیم کوک (مدیرعامل اپل) تماس گرفتم تا در مورد احتمال فروش تسلا به اپل با قیمتی یک دهمِ ارزش فعلی‌اش، گفتگو کنم. او از شرکت در جلسه خودداری کرد.»

ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد  - اسپوتنیک افغانستان
ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد

این توییت در حالی منتشر شد که روز دوشنبه رویترز از برنامه اپل برای ساخت موتر بدون راننده تا سال 2024 خبر داد.

 هرچند شایعه ورود اپل به بازار خودرو از سال 2015 به صورت مداوم به گوش می‌رسد اما خبر اخیر رویترز، این شایعات را دوباره تازه‌ کرد.

تسلا و اپل به عنوان دو غول حوزه فن‌آوری اطلاعات، همواره برای استعدادیابی در سیلیکون‌ولی و حتی خارج از آن با هم رقابت جدی داشته‌اند. در سال 2015، ماسک، شرکت اپل را قبرستان تسلا نامید و گفت: «اگر در تسلا موفق نشوید، برای اپل کار خواهید کرد.»

گفتنی است که سرمایه ماسک به وضعیت خوب  شرکت تسلا بستگی دارد. مدیر عامل تسلا حقوق منظمی دریافت نمی کند، هزینه کار وی توسط گزینه های سهام تعیین می شود ، که برای ده سال آینده به یک 12 ترانز تقسیم می شوند. برای بدست آوردن هر یک از آنها ، ماسک باید به دو هدف دست یابد که یکی مربوط به ارزش بازار تسلا و دیگری مربوط به درآمد و سود شرکت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала