Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان «زین‌الدین زیدان» از موفقیت رئال در فصل جاری لالیگا

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید با اطمینا می‌گوید تیمش در فصل کنونی هم موفق می‌شود

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئلا مادرید پس از کسب جایزه بهترین مربی سال لالیگا می‌گوید که با جان و دل تلاش می‌کند و با ترکیب خوبی که دارد، در فصل جاری لالیگا هم موفق خواهند شد.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
جایزه بهترین سرمربی فصل لالیگا به زیدان رسید + عکس
زیدان پس از دریافت این جایزه گفت:«پس از مشکلاتی که کرونا ایجاد و مدتی مسابقات تعطیل شد، بازیکنان برای بازگشت به میادین انگیزه زیادی داشتند. ما به کاری که می‌کنیم باور داریم. مهم این است و بقیه اش به اتفاقات در طول مسیر بستگی دارد. ما اگر در زمین از جان و دل مایه بگذاریم می‌توانیم موفق شویم چون خیلی خوب هستیم».
سرمربی کهکشانی‌های مادرید در پایان صحبت‌هایش همچنان در خصوص شرایط رئال بیان داشت:«در فصل جاری شروع خوبی نداشتیم اما در هفته‌های اخیر به بُردهای متوالی دست یافتیم و توان تکرار موفقیت‌ها را داریم. نفرات خیلی خوبی داریم که با تمام توان تلاش می کنند و می‌توانیم اتفاقات را به سود خود رقم بزنیم».

شب گذشته زین‌الدین زیدان به صورت مشترک با «یولین لوپتگی»‌ از سویا، جایزه بهترین مربی لیگ باشگاه‌های اسپانیا را از آن خود کرد. جایزه‌ای که هر سال به بهترین مربی فصل لالیگا اهدا می‌شود. زیدان که فصل گذشته رئال مادرید را در لالیگا به قهرمانی رساند شایسته دریافت جایزه میگل نونیوز تشخیص داده شد.

رئال‌مادرید هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارد. اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز و دو بازی کمتر، صدرنشین است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала