Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال بحران زده؛ "رختکن سمی" با "جناح‌های مختلف"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
"رختکن سمی" آرسنال به دردسرهای میکل آرتتا افزوده است و این تیم دوران بحرانی بیش از 40 سال قبل خود را دوباره تجربه می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال آرسنال روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و رختکن این تیم به دردسرهای آرتتا اضافه کرده است زیرا توپچی‌ها بدترین شروع خود را از سال 1974-75 تجربه می‌کنند.

باخت 2-1 روز شنبه در گودیسون پارک سبب شد تا شمار بازی‌های بدون پیروزی برای این تیم در لیگ برتر به عدد 7 برسد زیرا این باشگاه در مکان‌های سقوط به سمت کریسمس باقی مانده است.

گزارش شده که چندین بازیکن تیم اصلی از رهبری آرتتا ناامید شده‌اند و وی "اتاق رختکن را از دست داده است".

 Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета - اسپوتنیک افغانستان
اورتون 2 – آرسنال 1؛ 7 بازی بدون پیروزی، بحران توپچی‌ها عمیق‌تر شد

میرور گزارش داده که چندین بازیکن از بازی در کنار "شخصیت‌های بزرگ مثل مسوت اوزیل و سوکراتیس" پس از محرومیت از بازی در لیگ برتر و لیگ ارپا برای تیم آرتتا نا امید شده‌اند.

با این حال آرتتا به ادعاهایی مبنی بر از دست دادن احترام بازیکنانش در هفته گذشته پاسخ داد. وی گفت: من بارها آن را گفته‌ام، وقتی تیمی را در اختیار داشته باشید كه در حال حاضر برای بسیاری از شرایط داریم، وجود 31 بازیکن خوشحال در اردو غیرممكن است و من هیچ باشگاهی در دنیا نمی‌شناسم که چنین چیزی داشته باشد اما بدیهی است که وقتی بازنده می‌شوید این چیزها بیرون می‌آیند تا سعی‌کنند فشار بیشتری وارد کنند و اخلالگر باشند. من به هیچ کدام علاقه ندارم."

وی افزود: "من نمی‌گویم شما باید یک دوست باشید اما شما به یک سطح شیمی و تفاهم و یک رابطه احتیاج دارید زیرا در پایان آنچه را که باید بسازید باید توسط آن بازیکنان بیان شود و آنها باید به آن اعتقاد داشته باشند آنچه را که می‌خواهید به آنها منتقل کنید. آنها باید به عنوان یک مرد به شما اعتماد کنند و وقتی با آنها صحبت می‌کنید کار شما باید معنی داشته باشد."

با این وجود سلسله مراتب آرسنال تعهد خود را به آرتتا اعلام کردند - اظهار داشتند که آنها تا جنوری از او حمایت خواهند کرد.

روسای باشگاه همچنین گفته‌اند که در پنجره نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن خلاق میانه میدان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала