Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: تساوی برابر والنسیا شبیه شکست بود، می‌دانم مسی چه کار بزرگی انجام داده

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا، تساوی تیمش برابر والنسیا را همچون شکست عنوان کرد و برابری مسی را به رکورد پله فوق‌العاده عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته چهاردهم لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا بود و در خانه برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد و دو امتیاز شیرین را از دست داد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время третьего гола в матче против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 2 – والنسیا 2؛ تقسیم امتیازها در شب برابری مسی با رکورد تاریخی پله + عکس
رونالد کومان پس از بازی در کنفرانس خبری این تساوی را به شبیه شکست عنوان کرد و چنین گفت:" یک بازی دشوار بود. ما با دو گل برگشتیم اما باید تمرکز بیشتری روی بازی می‌گذاشتیم تا نتیجه حفظ شود. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما روی بعضی صحنه‌ها خبری از تمرکز نبود. در نیمه دوم تلاش کردیم که پیروز بازی شویم اما به اندازه کافی موقعیت خلق نکردیم و بازیکنان والنسیا نیز خوب دفاع کردند. یک بازی نامنظم انجام دادیم و در مناطقی که خطرناک بود توپ‌های زیادی را از دست دادیم. من با سه دفاع بازی کردم تا بازی را بهتر کنترل کنیم اما مساوی شد".
او در ادامه افزود:" مشکلی در نگرش وجود ندارد. بی نظمی در بازی وجود داشت و ما توپ های زیادی را از دست دادیم. می‌خواستیم در تمام بازی‌ها پیروز باشیم. تساوی امروز مهم نیست، مسئله این است که ما چهار یا پنج بازی را قبل از این باخته‌ایم و به همین دلیل تساوی امروز شبیه شکست بود".
کومان در مورد برابر مسی با رکورد پله گفت:" میدانیم که چه کار بزرگی انجام داده، او خیلی عالی است. رسیدن مسی به این رکورد همه را تحت تأثیر قرار داده است".
سرمربی بارسا در مورد نخستین گُل آرائخو نیز صحبت کرد و چنین گفت:" گلزنی برای یک مدافع مهم است، آرائخو خوب کار کرد اما حیف که گُلش سه امتیازی نبود".

بارسا در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد و به نظر می‌رسد که قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا خیلی دشوار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала