Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس برای پوگبا دیبالا را می‌دهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می شود یوونتوس مایل است پائولو دیبالا ستاره آرجنتینی اش را در یک معامله مبادله ای با پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تلاش های یووه برای بازگرداندن پوگبا به تورین کمامان ادامه دارد و از مانی که مدیر برنامه های این ستاره فرانسوی نیز اعلام کرد موکلش به زودی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد، این تلاش ها بیشتر هم شده است.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
پافشاری یوونتوس برای جذب «پل پوگبا؛ قهرمان ایتالیا دست‌بردار نیست!

به گزارش ESPN مهاجم آرجنتینی یکی از دو بازیکنی است که یووه آن را در مسیر جذب هافبک میانی یونایتد به عنوان یک اهرم فشار در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، فدریکو برناردسکی ستاره دیگر یووه است که برای مبادله اولدترافورد در نظر گرفته شده است و ظاهرا نیز مدیران یونایتد در صورتی که با جدایی پوگبا موافقت کنند، پیشنهادات یووه را بررسی خواهند کرد.

 تمام این فرضیه ها در حالی است که یووه بارها گفته به دلیل مشکلات مالی ناشی از کرونا توانایی صرف هزینه های بلند را برای جذب پوگبا ندارد و این انتقال تنها میتواند با مبادله بازیکن صورت گیرد.

چندی پیش نیژ نماینده پوگبا، ینو رایولا که  ارتباط نزدیکش با یوونتوس را حفظ کرده اعلام کرد، اگر پوگبا در بازار زمستانی مشتری جدیدی پیدا کند، برای او و منچستریونایتد جدایی اتفاق مناسبی است.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دیبالا در دو راهی پاریس و منچستر

 قرارداد  پوگبا تابستان 2022 با یونایتد به پایان میرسد و با توجه به اینکه او هنوز قرارداد جدیدی را با این تیم امضا نکرده است، فروش او در زمستان یا در پایان فصل میتواند از لحاظ مالی هم برای یونایتد سود داشته باشد، ورنه او در تابستان 2020 بعنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری خواهد شد.

دیبالا نیز در حالی گزینه مبادله پوگبا شده که در تابستان شایعاتی مبنی بر انتقال او به منچستر شنیده میشد، اما در نهایت وی با تمام نارضایتی که از وضعیتش در یووه داشت، در تورین ماندنی شد.

این در حالیست که چندی پیش آندرا آنیلی رئیس باشگاه یووه با افتخار اعلام کرد که باشگاه میخواهد قرارداد دیبالا را با افزایش دستمزد تمدید کند و او را نیز از جمله کاپیتان های بیانکونری انتخاب کند.

قرارداد دیبالا نیز در سال 2022 به پایان میرسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала