Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 2-تاتنهام 1؛ فیرمینو به مورینیو یک امتیاز هم نداد

© REUTERS / Carl RecineИгрок "Ливерпуля" Роберто Фирмино во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игрок Ливерпуля Роберто Фирмино во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول با نتیجه دو بر یک مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و حالا به صدر جدول لیگ انگلیس رسید و کلوپ توانست دوئل صدرنشینی را با موفقیت به اتمام برساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های لیورپول و تاتنهام دو صدرنشین لیگ انگلیس در ورزشگاه آنفیلد در حالی به مصاف هم رفتند که پیروزی در این بازی برای هر دو خیلی مهم بود اما در نهایت مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد و 28 امتیازی شد و حالا سه امتیاز از تیم مورینیو بیشتر دارد.
در حقیقت سرخ ها در این بازی با گل صلاح پیش افتادند، سون بازی را به تساوی کشاند و در نهایت فیرمینو در دقیقه 90 و در لحظه ای که تاتنهامی ها انتظارش را نداشتند گل بسیار مهمی را به ثمر رساند و حالا تاتنهام دومین شکست فصل خود را تجربه کرد و فقط یک امتیاز بیشتر از ساوتهمپتون و لسترسیتی دارد.


به هر صورت لیورپول بازی شش امتیازی لیگ برتر را برد، این پیروزی آنها را به تنهایی صدرنشین کرد و حالا تیم کلوپ با وجود لشکری از مصدومان صدرنشین لیگ برتر است.
آنها با توجه به مصدومان و غایبان خود به احتمال زیاد در زمستان وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد و همین باعث می شود تا ترکیبشان را تقویت کنند و برای دومین قهرمانی در دو سال تلاش کنند هر چند که تاتنهام نیز قطعا عقب نخواهد کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала