Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوئل در فرانسه برای یک ستاره‌ی لیگ برتری؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان Russia World Cup Croatia - England
دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان   Russia World Cup Croatia - England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه فرانسوی پاریسی‌ها و موناکو در تلاش جذب ستاره ناراضی تاتنهام در بازار زمستانی هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دله آلی که در برنامه‌های ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام جایگاه‌اش را از دست داده است، احتمال زیاد می‌رود که در بازار نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه لندنی جدا شود و برای این ستاره، پاری‌سنت‌ژرمن به شدت علاقمند است. البته این تیم برای خرید او پیش‌قدم نخواهد شد زیرا موناکو نیز شرایط وی را دنبال می‌کند.

دله آلی با شهرت خوب در سراسر اروپا، به نظر می‌رسد از نظر ژوزه مورینیو ستاره مورد اعتماد نیست. وی از ابتدای فصل به این هافبک تهاجمی اعتماد نکرده و جدایی آلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حال انجام می‌باشد. پاری‌سن‌ژرمن گزینه‌ای خوب و جدی برای بازیکن ملی پوش انگلستانی است که دوست دارد بعد از دوری از تاتنهام بطور مشخص از مورینیو، دوباره احیا شود. در واقع زمستان امسال انتظار می‌رود قرارداد قرضی برای آلی به لندن برسد.

 

نبرد پی‌اس‌جی مقابل آ.اس موناکو برسر دله آلی؟

این در واقع اطلاعاتی است که دین جونز روز سه شنبه منتشر کرد. این روزنامه نگار در ستون "اِنساید فوتبال" برای یورو اسپورت انگلستان اطمینان داد که جدال پی‌اس‌جی و موناکو در هفته‌های آینده برای اطمینان از به خدمت گرفتن دله آلی در قالب قرضی  جدی‌تر خواهد شد. هافبک تاتنهام با آرزوی بازگشت به تیم انگلستانی برای بازی در یورو با سه شیرها، باید مقصد آینده خود را با دقت بررسی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала