Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا در بستر بیماری+عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک افسانه ای پیشین بارسلونا بعد از مصدوممیت حالا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس اینیستا که در حال حاضر در تیم ویسل کوبه ژاپن توپ می‌زند، به علت مصدومیت موفق نشد که در بازی تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای حاضر شود و آن‌ها با شکست مقابل این تیم از رسیدن به فینال آسیا بازماندند. اینیستا که با عصا شاهد این بازی بود، اکنون برای درمانش در بیمارستان بستری شده است.
آندرس اینیستا که در حال حاضر در بستر مصدومیت قرار دارد با قراردادن این تصویر در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت خود پرده برداشت. آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا، در سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، او معتقد بود که حضورش در فوتبال ژاپن به او اجازه داده تا زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشد، اینیستا در سال نخست حضورش در فوتبال ژاپن گفته بود:" با حضور در ژاپن زمان بیشتری برای فکر کردن دارم."


اینیستا به همراه تیم ویسل کوبه، امید زیادی داشت تا بتواند در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیده و شانس قهرمانی را داشته باشد اما این اتفاق برای آن‌ها نیفتاد و در مرحله‌ی نیمه نهایی حذف شدند. گفتنی است که آندرس اینیستا به علت مصدومیت، 4 ماه از میادین دور خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала