Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند: در نوجوانی شیفته رونالدو و زلاتان بودم

© REUTERS / LEON KUEGELERالنرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند
النرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر طلایی اروپا، در گفت‌وگویی در مورد قهرمان نوجوانی خود صحبت کرد و از زلاتان و رونالدو به عنوان بازیکنانی یاد کرد که قصد دارد به افتخارات آن‌‌ها برسد.

به گزارش اسپوتنیک، جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا که هر ساله توسط نشریه «توتواسپورت» ایتالیا به بهترین بازیکن جوان فوتبال اروپا اهدا می‌شود،‌ امسال به ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند تعلق گرفت.

Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز پدر به مشتریان پسر؛ هالند در دورتمند خوشحال است، اما؟

این بازیکن که امسال با قراردادی 20 میلیون یورویی از تیم سالزبورگ به دورتموند پیوست درخشش بی‌نظیری داشته و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده است.

هالند پس از دریافت جایزه پسر طلایی اروپا، گفت‌وگویی با توتو اسپورت انجام داد که این گفت‌وگو قرار است در چند قسمت و در چند روز نشر شود.

هالند در بخشی از گفت‌وگویش به در مورد رونالدو و زلاتان دو ستاره درخشان سری‌آ صحبت و از آن‌ها به عنوان قهرمان دوران نوجوانی خود یاد کرده.

او در این مورد می‌گوید:" آن‌ها دو قهرمان، دو خارق العاده اند. من محو تماشای آن‌ها در تلویزیون بودم. آن‌ها اسطوره بسیاری از فوتبالیست‌ها هستند که شامل من هم هست. آنها الگوهایی برای تقلید در زمینه تداوم و ثبات هستند که باعث شده سال‌های طولانی در بالاترین سطح باقی بمانند".

ارلینگ تا به حال 23 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده که آمار یک گل در هر 74 دقیقه را نشان می‌دهد. تنها روبرت لواندوفسکی  28  و کریستیانو رونالدو  27 در این مدت بیشتر از او گلزنی کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала