Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: نباید به پیروزی برابر بارسلونا فکر کنیم

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم یوونتوس از عملکرد کلی شاگردانش مقابل جنوا در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس باز هم 3 گل زد و باز هم کریستیانو رونالدو 2 گل به ثمر رساند. این مرتبه چنین اتفاقی در جریان برد 3 بر یک مقابل جنوا در سری‌آ ایتالیا رخ داد.

كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
جنوا 1 یوونتوس 3؛ برتری بانوی پیر با دبل رونالدو
آندره‌آ پیرلو پس از پایان این بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:«رفتار ما در زمین مهمترین چیز بود، چون باید پیروزی مقابل بارسلونا را از ذهن‌مان پاک می‌کردیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که می‌خواست دفاع کند و فضاها را ببندد، از این‌رو نیاز داشتیم که صبور باشیم تا فرصت لازم به دست بیاید و در کنارش هم باید به حریف فشار می‌آوردیم.»
پیرلو در ادامه گفت:«ما مقابل تیمی بازی کردیم که می‌خواست دفاع کند و فضاها را ببندد؛ از این‌رو نیاز داشتیم که صبور باشیم تا فرصت لازم به دست بیاید و در کنارش هم باید به حریف فشار می‌آوردیم. بازیکنان جنوا سریع و اغلب فیزیکی هستند، بنابراین باید خیلی حواس مان جمع باشد.»
سرمربی بانوی پیر ضمن تمجید از پائولو دیبالا هم بیان کرد:«پائولو هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ روانی، نیاز به این گل داشت. دیبالا در هر دو فاز در این بازی عالی بود و ما همگی برای او خوشحال هستیم. عملکرد او در هفته‌های اخیر در حال بهتر شدن است و شایسته این گل بود.»

یاران رونالدو شب گذشته مهمان جنوا بود و در یک بازی سخت و دشوار نهایتاً موفق شد با یک گل پائولو دیبالا و دو پنالتی کریستیانو رونالدو حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا اوضاع خود را در جدول بهبود بخشیده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала