Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امتیاز ویژه بارسا برای خروج از بحران چیست؟

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا میتواند با استفاده چند بازی متوالی که در خانه برگزار میکند در مقابل حریفانش به برتری برسد و خود را از اوضاعی که دارد بیرون بکشد.

به گزارش اسپوتنیک، شاگردان رونالد کومان پس از دو شکست متوالی برابر تیم های کادیز و یوونتوس در لیگ و قهرمانان، امشب در دیدار هفته 13 رقابت های لالیگا میزبان تیم لوانته خواهد بود.

بدون شک پیروزی در این مسابقه میتواند کمک زیادی از لحاظ روحی و فنی به تیم تحت هدایت کومان بکند، زیرا بارسا به هیچ عنوان با شرایطی که دارد در حد و اندازه های یک مدعی در رقابت ها ظاهر نشده است، حتی موضوع سهمیه گرفتن اروپایی نیز با این شرایط تیم، در حاله ای ابهام خواهد بود.

بارسا فعلا با 14 امتیاز در رده نهم است و 12 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

با این حال بارسا یک شرایط ویژه و امتیاز نسبتا خوب دارد که طبق گزارشی که موندو منتشر کرده، میتواند در سه دیدار باقی مانده سال 2020 از رقبایش در خانه میزبانی کند.

بارسا به ترتیب در تاریخ های 14؛ 17 و 19 دسمبر سه مسابقه خانگی با تیم های لوانته ( امشب ) سوسیداد و والنسیا خواهد داشت.

بارسا سپس در تاریخ 23 دسمبر در زمین وایادولید به میدان میرود و در اخرین بازی سال 2020 تاریخ 29 دسمبر به مصاف ایبار خواهد رفت.

روی هم رفته تا ختم سال 2020 بارسا از 5 دیدار 4 دیدار خانگی خواهد داشت که میتواند خبر خوبی برای خروج از بحران باشد، زیرا رقبای بارسا برای شکست این تیم و حتی گرفتن تساوی هم در نیوکمپ کار آسانی نخواهند داشت و شواهد نشان میدهد بارسا فقط در میدان حریف سخت به برتری میرسد.

با این حساب بارسا در صورتی که بتواند دسته کم 12 امتیاز از این 4 دیدار خانگی را بگیرد، میتواند دوباره به جمع تیم های بالای جدول و مدعی برای قهرمانی اضافه شود.

البته از این نکته هم نباید گذشت که بارسا پس از این 4 دیدار که میزبان است و یک امتیاز برای این تیم به حساب می آید، در ماه نخست سال 2021 یعنی از تاریخ 4 تا 24 جنوری در فاصله 20 روز 4 دیدار خارج از خانه برابر تیم های هوئسکا، گرانادا، بیلبائو و الچه خواهد داشت.

با این حال بارسا و کومان باید روی این 4 دیداری که میزبان هستند حساب ویژه ای باز کنند و با استفاده از امتیاز میزبانی فقط به برد و خروج از بحران فکر کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала