Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار پوگبا به رایولا: زودتر تیم پیدا کن وگرنه...

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع خبری در آلمان گزارش داده است که پوگبا به مدیربرنامه هایش هشدار داده است که هر چه زودتر برای او تیم جدید پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد موضوع جدایی پوگبا از یونایتد جدی است و این بازیکن میخواهد به هر قیمتی که شده حتی در همین زمستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

این بحث زمانی داغ شد که رایولا مدیر برنامه های سرشناس این بازیکن فرانسوی هفته گذشته اعلام کرد که دوران پوگبا در یونایتد به پایان رسیده و این بازیکن به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

این خبر که به شدت در رسانه های ورزشی منتشر شد، باعث دلخوری هواداران یونایتد نیز شد و حتی باعث شد هواداران از سرمربی تیم شان بخواهند که دیگر پوگبا در ترکیب اصلی قرار ندهد.

در این میان اما باشگاه یوونتوس نیز دوباره تلاشش را برای جذب این بازیکن و بازگرداندن وی به تورین را آغاز کرده و در صدد راضی کردن یونایتد است.

این باشگاه حتی میخواهد کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی اش را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به این تیم پیشنهاد کند.

با این حال کریستیان فالک، خبرنگار روزنامه بیلد آلمان به تازگی گفته «پوگبا» برای خروج هرچه سریع تر از منچستر از رایولا مدیر برنامه هایش خواسته تا تیم مورد نظر را برایش پیدا کند و در صورتی که این کار رخ ندهد، پوگبا با دیگر با وی همکاری نخواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала