Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دادگاه میلان حکم کرد: 9 سال زندان برای روبینیو به دلیل تجاوز

© İsa Terli Medipol Başakşehir
Medipol Başakşehir - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس حکمی که دادگاه میلان آنرا صادر نمود، 9 سال زندان برای روبینیو در نظر گرفه شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ دادگاه میلان امروز رسما حکمی را تصویب نمود که به اساس آن، روبینیو باید 9 سال قید زندان را سپری نماید.

برای دفاع از روبینیو، اثبات اینكه بین 30 تا 50 دقیقه، شش نفر بدون رضایت زن جوان عمل جنسی با او انجام داده‌اند، غیرممكن بود.

گلوب اسپورت مدعی شده که روبینیوحکم دادگاه را رد کرده و تجدیدنظر آنرا خواستار شده است. دادگاه تأیید کرد که آنها به جرم تجاوز گروهی به یک زن جوان آلبانیایی در ساعات اولیه 22 تا 23 جنوری 2013 در یک کلوپ شبانه‌ی میلان به نام "کافه سیو" به 9 سال زندان محکوم شده‌اند.

دفاعیه رابینیو یک درخواست تجدیدنظر 65 صفحه‌ای، 19 پیوست و 4 مطالعه فنی مختلف می‌باشد. وکیل مدافع روبینیو گفت هیچ مدرکی مبنی بر اینکه فرد مقتول از نظر روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، وجود ندارد. برای دفاع از روبینیو اثبات اینكه بین 30 تا 50 دقیقه، شش نفر بدون رضایت زن جوان عمل جنسی انجام داده‌اند، غیرممكن است.

 

این پرونده با این حکم پایان نخواهد داشت

اگرچه این یک بار دیگر گناهکار بودن روبینیو را نشان می‌دهد، ولی این فوتبالیست هنوز فرصت دارد که یک درخواست تجدید نظر در سیستم قضایی ایتالیا به دادگاه صلاحیت دادخواست ارائه دهد در حالی‌که این حکم در مرحله سوم از قبل قطعی است.

احتمال اجرای روبینیو برای محکومیتش هنوز مشخص نیست. به نقل از گلوب اسپورت دادگاه تجدیدنظر که این پنجشنبه روند را آغاز می‌کند می‌تواند بازداشت پیشگیرانه یا حبس خانگی را صادر کند، اما روابط بین الملل نقش آنها را بازی می‌کند. دادگاه می‌تواند دستور بازداشت وی را صادر نماید هرچند استفاده از این کار صحیح نیست زیرا برزیل شهروندان خود را استرداد نمی‌کند و بازیکن در حال حاضر در کشور زادگاه خود اقامت دارد. بنابراین ایتالیا مجبور به صدور قرار بازداشت بین المللی می‌شود تا اگر روبینیو مجازات خود را اجرا کند حتی اگر قطعی نشده باشد.

در صورت ورود ستاره برزیلی به اتحادیه اروپا، می‌توان او را دستگیر و به ایتالیا بُرد.

در سطح ورزشی، این پرونده برای بازگشت روبینیو به سانتوس هزینه داشت. در 17 اکتبر باشگاه برزیلی قرارداد خود را پس از محکومیت در مرحله اول به حالت تعلیق درآورد. این بازیکن از طریق شبکه‌های اجتماعی خود اضافه کرد: "اگر به هر طریقی اذیت می‌شوم، بهتر است بیرون بروم و به مسائل شخصی خود بپردازم. من بی گناهی خود را برای طرفداران و کسانی که من را دوست دارند ثابت خواهم کرد." در سال 2009 وی قبلاً هنگام بازی در انگلستان به سوء استفاده جنسی متهم شد و تبرئه گردید. همچنین این باشگاه باعث از دست دادن چندین حامی مالی در هنگام غرق شدن در یک بحران بزرگ مالی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала