پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد

© AFP 2023 / Andrew Harnik / POOLپرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد
پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دادگستری امریکا در حال بررسی روابط تجاری هانتر پسر جو بایدن در چین به عنوان بخشی از تحقیقات مالیاتی در مورد وی است.

به گزارش اسپوتنیک، فاکس‌نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که بازپرسان از جمله توجه خود را به گزارش های هانتر بایدن در مورد معاملات «مشکوک» از تعدادی از کشورهای خارجی از جمله چین معطوف کردند.

اسناد محرمانه درباره بایدن جونیور ناپدید شد  - اسپوتنیک افغانستان
اسناد محرمانه درباره بایدن جونیور ناپدید شد

گفتنی است که این تحقیقات در سال 2018 آغاز شده است.

هانتر بایدن پسر جو بایدن چهارشنبه شب از به جریان افتادن تحقیقات در مورد موضوع مالیات های وی خبر داد. هانتر بایدن اعلام کرد که وی تحت بازجویی برای «امور مالیاتی» خود توسط دادستان های فدرال در ایالت دلاور قرار دارد. در همان زمان، وی گفت از خدمات مشاوران مالیاتی استفاده نموده و نسبت به بی‌گناهی خود ابراز اطمینان کرد.

در ماه سپتامبر رون جانسون و چاک گراسلی، سناتورهای امریکایی گزارشی تهیه كردند كه حاكی است هانتر پسر بایدن به مدت چند سال از النا باتورینا، بیوه شهردار سابق مسكو یوری لوژكوف، پول دریافت می‌كرده است. از جمله، مشخص شد که این زن روس در مجموع 3.5 میلیون دالر به حساب شرکت آمریکایی Rosemont Seneca Thornton LLC، که توسط هانتر بایدن تاسیس شده، پول واریز کرده است. 11 انتقال به مبلغ 392 هزار دالر از طریق شرکت فوق الذکر به حساب BAK USA LLC انجام شد. هدف کلیه این پرداخت ها، قرارداد اعطای وام نامیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала