واکنش رمضان قدیروف به تحریم های جدید امریکا و بریتانیا

© Sputnik / Saiid Tsarnayev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش رمضان قدیروف به تحریم های جدید امریکا و بریتانیا
واکنش رمضان قدیروف به تحریم های جدید امریکا و بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهوری چچن در واکنش به تحریم های جدید امریکا و بریتانیا اعلام کرد که از این رویداد او را شوکه نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چیچن اعلام کرد که تحریم ها و محدویت های  امریکا علیه بنیاد "احمد قدیروف" و باشگاه فوتبال "احمد"، هیچ تاثیرات بر این جمهوری نخواهد  گذاشت.

اقدامات جدید امریکا و بریتانیا؛ بنیاد احمد قدیروف را تحریم شد - اسپوتنیک افغانستان
اقدامات جدید امریکا و بریتانیا؛ بنیاد "احمد قدیروف" تحریم شد

او در این خصوص در کانال تلگرام اش نگاشته است: "دوستان، امریکا شروع به مبارزه  همراه با ورزش، همراه با همسران، اطفال، موسسات خیریه، ورزشکاران و اسب‌ها کرده، در تاریخ بشر هرگز چنین چیزی پوچ نبوده است".

او افزود که این منطقه پس از فعالیت تروریست های بین المللی بازسازی شده است، در چیچن آنان همچنان به فوتبال و کمک به نیازمندان ادامه می‌دهند.

او گفت: "عجیب است که امریکایی‌ها نمی دانند این تحریم ها ما را آزار نمی‌دهد".

قدیروف تاکید کرد که در حال بررسی درخواست ثبت به کتاب گینس است: "این رکورد بنام "بیشترین تعداد افراد و سازمانهای یک جمهوری در لیستهای تحریم گنجانده شده است" می‌باشد، با هر تحریم تازه شکستن این رکورد دشوارتر و دشوارتر خواهد بود، مگر این‌که خود کتاب گینس در فهرست ماگنیتسکی اضافه شود. تحریم های شرم آور امروز همچنان ایالات متحده را آزار خواهد داد. در واقعیت این یک صفحه سیاه در تاریخ این کشور خواهد بود".

قابل ذکر است که ایالات متحده و بریتانیا در قالب قانون «ماگنیتسکی» تحریم هایی علیه چند تن از شهروندان و سازمان های روسیه با متهم کردن آن‌ها به نقض حقوق بشر اعمال کردند.

قانون ماگنیتسکی در کنگره ایالات متحده تصویب و سپس در سال 2012 توسط باراک اوباما، رئیس جمهور وقت امریکا امضا شد. این قانون مجوز وضع تحریم‌های یکجانبه علیه مقامات روسی را که (به ادعای مقامات امریکایی به نقض حقوق بشر در خاک روسیه متهم هستند) به مقامات واشنگتن می‌ بخشد.

اما در دسامبر 2016، مجلس سنای امریکا قانون ماگنیتسکی را به سایر کشورهای جهان تعمیم داد. از سوی دیگر، کشورهای کانادا، لتونی، لیتوانی و استوونی و همچنین شماری دیگر از کشورها قانون موسوم به ماگنیتسکی را تصویب کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала