Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا بزرگ نمایی شده و باید روی نیمکت بنشیند

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با صحبت های اخیر مینو رایولا مدیربرنامه پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد هجم انتقادات از این بازیکن افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا، مدیر برنامه معروف پل پوگبا، روز گذشته خبر پایان دوران پل پوگبا در منچستریونایتد را اعلام کرد. به نظر می‌رسد که پوگبا بزودی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و باید دید که کدام تیم مقصد بعدی اوست.

از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی هافبک فرانسوی نام برده می‌شود. زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید علاقه‌ی ویژه‌ای به پوگبا دارد و در تابستان های گذشته هم تلاش هایی برای جذب او داشته است اما این اتفاق در نهایت نیفتاد.

به نقل از دیلی میل، حالا اما طرفداران یونایتد از اوله گونار سولسشر خواسته اند تا پوگبا از فهرست نفرات و ترکیب منچستریونایتد برای بازی مقابل لایپزیگ خط زده شود.

آینده پوگبا ماه ها مورد بحث و گمانه زنی های زیادی قرار گرفته است؛ اما اکنون برخی از هواداران از مزاحمت های آینده او خسته شده اند و ترجیح می دهند سرمربی تیم اوله گونار سولسشایر هافبک 89 میلیون پوندی خود را کنار بگذارد.

با این حال، حتی یکی از هواداران نمی خواهد بازی پوگبا را در مسابقه مرگ و زندگی اروپایی با لایپزیگ ببیند، زیرا آنها در توییتر نوشتند: "امیدوارم که دیگر پل پوگبا را با پیراهن منچستر یونایتد نبینیم. پوگبا به سمت ذخیره ها برود هر چه زودتر!

اکثر هواداران منچستر یونایتد به توافق رسیده اند که این بازیکن 27 ساله اکنون باید شانه سرد خود را از سرمربی و باشگاه بگیرد، زیرا یکی دیگر از کاربران در توییتر خود نوشت: "ممکن است بسیاری از مردم در اینجا با من مخالفت کنند اما ... اگر من حالا به جای اوله بودم پل پوگبا را در اولین پرواز به منچستر برمیگردانم و او را از تیم فردا در روز مسابقه محروم کنم.

 

​جیمی کاراگر مدافع میانی پیشین تیم لیورپول نیز به انتقاد از این بازیکن پرداخته و میگوید که پوگبا اورریت ترین (بزرگ نمایی شده) بازیکنی که در عمرش دیده است.

کاراگر در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:

"من فکر می کنم که هر دو آنها (پوگبا و رایولا) رسوا هستند. همه ما حالا به دنبال یک نماینده هستیم و می گوییم همانطور که گفتید از پوگبا نظر خود را بپرسید. کارگزارانی در این عصر و روزگار، آنها فقط کارگزار نیستند، بلکه والدین، ​​بهترین دوست، مشاور مالی هستند، روزهای تعطیل را رزرو می کنند و با یکدیگر بیرون میروند.

"او بهترین رفیق پوگبا خواهد بود. بنابراین پوگبا به خوبی از آنچه قرار است از دهان او خارج شود آگاه خواهد شد. و اگر او نباشد، باید نماینده خود را اخراج کند.

" بسیار بسیار ساده است. همه آنچه باید اتفاق بیفتد من نمی دانم او کجا می خواهد برود ... من نمی فهمم؟

"منچستر یونایتد می خواهد از شر او خلاص شود. خودت رو بچه نگیر اوله گونار سولسشایر در خط هافبک مقابل او در مقابل مک تومینای و فرد بازی کرده است. و او مجبور شد او را وارد بازی کند زیرا در حال استراحت به بازیکنان بود.

"او یک ماه بازی نکرده اما بیرون نرفته است. او مصدومیت داشته اما قبل از آن نیمکت نشین بود. او بازی کرد زیرا آنها برای لایپزیگ به بازیکنان استراحت می دادند. '

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала