Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور مسی در برابر یوونتوس تایید شد؛ جدال جذاب لئو و کریس پس از دو سال

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا تایید کرد که مسی در دیدار برابر یوونتوس حضور خواهد داشت و به این بازیکن استراحت نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان و مهم‌ترین بازیکن بارسلونا، در دو دیدار آخر این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل نهایی شدن صعود این تیم به دور بعدی این رقابت‌ها حضور نداشته و استراحت کرده است.

بارسلونا فردا شب در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان یوونتوس خواهد بود و به نظر می‌رسید که در این دیدار نیز مسی استراحت کند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا اما تایید کرد که این بازیکن در بازی فردا شب حضور خواهد داشت و برابر یوونتوس به میدان می‌رود.

به این ترتیب هواداران فوتبال پس از دو سال شاهد جدال جذاب دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال خواهند بود و این بازیکنان این بار در ترکیب تیم‌های یوونتوس و بارسلونا به مصاف هم خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала