Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تجلیل یوونتوس از 750مین گل رونالدو + عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیراهنی منقش به عدد 750 که شمار گل‌هایی است که کریس به ثمر رسانده، به او اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یوونتوس در شش بازی فصل خود در لیگ ایتالیا هشت گل به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان نیز در سه بازی دو گل به ثمر رسانده اما در دربی تورین نتوانست گلزنی کند و بدین ترتیب شبی که مورد تجلیل قرار گرفت، برایش زیاد خوشایند نبود.

كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 2 – تورینو 1؛ فتح دربی با کامبک جذاب

مهاجم 35 ساله پرتگالی نبود انرژی موراتا در کنار خود را کاملا حس کرد اما پیش از شروع بازی پیراهنی را از آندره آ آنیلی دریافت کرد  که روی آن شماره 750 به نشانه کل گلهای دوران فوتبال ستاره پرتگالی نوشته شده بود.

رونالدو در اواسط نیمه اول با یکی از بازیکنان تورینو برخورد کرد و دقایقی در حال مداوا بود اما به بازی ادامه داد و تا دقیقه 96 بازی کرد تا نشان بدهد که مصدومیتش جدی نیست. ستاره یوونتوسی‌ها علاوه بر پیراهنِ ویژه‌ای که از آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه گرفت، جایزه‌اش برای بهترین بازیکن ماه نوامبر سری‌آ ایتالیا را نیز دریافت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала