Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برچسپ غیرقابل فروش روی پیراهنِ مارادونای فقید؛ دو میلیون دالر برای یک پیراهن؟

© AP Photo / Alessandra TarantinoЛюди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе
Люди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن سابق تیم ملی انگلیس که پیراهن مارادونا را در اختیار دارد میگوید که این پیراهن را به هیچ وجه نمیفروشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بی بی سی استیو هاج بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان، کسی که بعد از اتمام مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 پیراهن خود را با دیگو مارادونا عوض کرد، با قاطعیت میگوید که این پیراهن برای فروش نیست.
این در حالی است که یک کارشناس یادگاری ورزشی در آمریکا ارزش آن را در حدود 2 میلیون دلار اعلام کرده است.

هاج به بی بی سی گفت که او از زمان درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین در 60 سالگی یک هفته ناراحت کننده را صرف پاسخ به سوالات ناخواسته کرده است.

​هاج به رادیو ناتینگهام بی بی سی گفت: "من 34 سال است که این پیراهن را دارم و هرگز سعی نکرده ام آن را بفروشم. داشتن آن را دوست دارم. از نظر احساسی، یک حس باورنکردنی به آدم دست می دهد."

هاج 58 ساله پس از بازی معروف آرژانتین و انگلیس در جام جهانی و دو گل معروفی که مارادونا به ثمر رساند، پیراهنش را با او عوض کرد. این، همان پیراهنی است که مارادونا در جریان دیداری که با دست دروازه انگلیس را باز کرد، به ثمر رسانده است.

گلی که بعدها اسطوره فوتبال آرژانتین، آن را دست خدا نامید. مارادونا در آن دیدار، یک گل استثنایی دیگر به ثمر رساند. او پس از دریبل و پشت سر گذاشتن چندین بازیکن بریتانیایی ها، دروازه پیتر شلتون را باز کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала