Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برادر رونالدو کلاه بردار است؟

© AFP 2023 / Jonathan NackstrandПортугальский футболист Криштиану Роналдо
Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوگو دینارته آویرو، برادر فوق ستاره پرتگالی تیم یوونتوس هم اکنون به دلیل اتهام فروختن البسه‌ای که قرار بوده معدوم شود مورد تحقیقات پلیس قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه لا استامپا و لا ریپابلیکا گزارش داده‌اند البسه مخصوص از طرف شرکت Mussara company که مالک آن رونالدو و مدیریتش بر عهده برادر اوست سفارش داده شده است.

یک کمپانی تورینی به نام پگازو هم وظیفه تولید این البسه با لوگوی CR7Museu که مربوط به موزه رونالدو است را با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو بر عهده گرفته و از آن‌ها خواسته شده تا این لباس‌ها را تولید کنند اما پس از مدتی کمپانی Mussara ادعا کرده هنوز به طور شفاف و مستقیم دستور تولید این البسه را نداده و لباس‌های تولید شده تا این لحظه باید با مبلغ ۴ یورو به آن‌ها جهت دور ریختن اهدا شود.

از طرف دیگر اما پگازو اعلام کرده این البسه که قرار بوده معدوم شود در حال به فروش رسیدن با مبلغ ۴۰ یورو در موزه رونالدو است. به همین دلیل شرکت پگازو هم اکنون از شرکت Mussara و مدیر آن (برادر رونالدو) شکایت کرده و برادر رونالدو مورد تحقیق پلیس قرار گرفته است.

این شکایت البته با توجه به مبلغ آن حواشی خاصی برای کریستیانو رونالدو ایجاد نمی‌کند و تنها باید دید برادر او باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала