Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین نسخه گریزمن در اختیار کومان

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا توانسته نسخه اصلی و مورد دلخواه‌خود از گریزمن را بدست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتون گریزمن بارسایی بیشتر و بیشتر شبیه گریزمان بازیکن اتلتیکو است. وی در هفت بازی اخیر، سه بازی در لیگ قهرمانان و چهار بازی در لیگ از 31 اکتبر تا 2 دسامبر انجام داده و مهاجم فرانسوی رکوردهای مطابق با سطح گلزنی خود را به دست آورده است: پنج گل و زده و سه پاس گل داده تا رونالد کومان بتواند بهترین نسخه‌اش را پیدا کند. گریزمان بین این واقعیت که مربی او را در موقعیتی قرار داده که در آن احساس راحتی بیشتری می‌کند و آزادی عمومی که باعث شد رابطه او و مسی در یک مصاحبه تلویزیونی روشن شود، از قبل اغوا می‌کند.

مشاهده مرتب درب به او این امکان را داده که فشار اضافی را که از ابتدای این فصل و فصل قبل کشیده بود، از خود دور کند. گریزمان می‌دانست که دیر یا زود این روند بد پایان خواهد یافت. او آرام بود زیرا در هفته‌های اخیر از موقعیت‌های واضحی برخوردار بود. مشکل او فقط مشکل کارآیی بود نه مشکل خلق موقعیت. او توانست به خوبی با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کند اما در تعریف نهایی ناکام ماند. مانند روز بازی با بتیس که در نیمه اول علاوه بر یک پنالتی که توسط کلودیو براوو متوقف شد، سه موقعیت روشن را از دست داد. خوش شانس برای مساعدت نامرئی که مسی به او داد تا به او اجازه دهد در را ببیند.

محیط او ذهنیت آهنین و شخصیت قوی او را کلیدی می‌داند. حمایت خانواده و دوستان به او این امکان را داده که در سخت‌ترین شرایطی که شدیدترین انتقاد به او اشاره شده، تحمل کند. در نظر گرفته می‌شود پاسخ او باید در زمین مشخص شود. حرف بدی هم حرکت بدی نبود. بدبختی، دیر یا زود پایان می‌یافت. در خانه گریزمان از عدم موفقیت خود ناامید شد و در خلوت خانواده سعی در اوضاع داشت. او هرگز مأیوس نشد اما در همان روز اول که لباس بازیکن بارسا را ​​پوشید با همان شدت کار کرد. او ذاتاً فردی خوش بین و حیاتی است که سعی می‌کند شوخ طبعی خود را به تیم منتقل کند. پس از بازی در کییف، هنگامی که هجدهمین سالگرد تولد پسرش بود وی از طریق سیستم آدرس عمومی هواپیما برای او آواز "تولدت مبارک" خواند. و در بوداپست در برابر فرانس واروش او با يك بلندگو وارد زمين شد و در نقش يك دي جي برای تیم ظاهر شد.

 

گل با پاشنه او نامزد شده است

دلیل دیگر انفجار گلزنی او اعتماد به نفس کومان است. آنها می‌گویند که مربی می دانسته چگونه با او صحبت کند اما مهمتر از همه او را در خلوت و در ملاعام متقاعد می‌کند که هدفش را فراموش کرده است.

این شناخت از مربی، هواداران و همچنین یوفا حاصل می‌شود. گل پاشنه پیچیده او که در شکست فرانس واروش به عنوان دومین گلش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود، به عنوان یکی از چهار بهترین گل دور پنجم مرحله گروهی معرفی شده است. گریزمن برای دریافت جایزه بهترین گل مرحله پنجم مرحله گروهی با الکساندر شولز (میدتیلند)، عرفان قهوه‌چی (باشاک‌شهیر) و مدی کامارا (المپیاکو) رقابت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала