Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاشواببازد، فیوری با وایلدر مبارزه می‌کند

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باب آروم مدعیست که در صورت شکست خوردن جاشوابرابر پوولف؛ فیوری سال آینده با وایلدر وارد رینگ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در صورت شکست آنتونی جاشوا مقابل کوبرات پولف، تایسون فیوری سال آینده با دونتای وایلدر مبارزه خواهد کرد.

کولی کینگ در آغاز قرنطینه‌ای ناشی از کرونا اعلام کرد که برای دو مبارزه با جاشوا برای سال 2021 "توافق" کرده است. در آن زمان انتظار می‌رفت که قبل از پایان سال، فیوری برای سومین بار با وایلدر مبارزه کند. اما طبق گفته فیوری و فرانک وارن، وایلدر مهلت انجام سومین مبارزه را از دست داد. مبارز آمریکایی در این مورد اختلاف نظر دارد و از مشاوره حقوقی استفاده می‌کند.

جاشوا مدت مدیدی است که برای دفاع از عنوان جهانی خود در برابر پوولف آماده می‌شود، مبارزه‌ای که در 12 دسامبر در ورزشگاه ومبلی آرنا برگزار خواهد شد.

اگر جاشوا بتواند پولوف را شکست دهد یک جدال بدون مناقشه علیه فیوری ایجاد می‌کند.

همانطور که باب آروم مروج آمریکایی فیوری فاش کرد، شکست می‌تواند پرده‌هایی برای وقوع آن باشد و می‌توان مبارزه با وایلدر را دوباره مورد بررسی قرار داد.

وی به تلویزیون iFL گفت: "اگر پولف برنده شود، جاشوا وجود ندارد زیرا ادی (هرن) بازی برگشت با پوولف را پشت سر می‌گذارد. بنابراین، بخش بزرگی از سال آینده برای جاشوا مراقبت می‌شود. و بنابراین وایلدر را به عنوان بهترین مرد ترک می‌کند. بنابراین اگر پوولف جاشوا را شکست دهد ما در مورد انجام مسابقه وایلدر در پایان ماه فبروری با فیوری صحبت خواهیم کرد."

وی اضافه کرد: "امیدوارم که تا پایان ماه فبروری، همه گیری کنترل شود و حداقل ما می‌توانیم [استادیوم آلژیانت] در لاس وگاس، نوادا مسابقه سوم [فیوری – وایلدر] را برگزار کنیم و این کار را برای 15000 تا 20.000 نفر در یک استادیوم 75000 نفری در نظر گرفته‌ایم. خوب است که فیوری بگوید که او می‌خواهد با جاشوا مبارزه کند، اما چه کسی می‌داند جاشوا قرار است بعد از مسابقه با پوولف در این مکان حضور داشته باشد."

آروم پیشگویی پولف را انجام می‌دهد و پیش بینی می‌کند که ستاره بلغارستانی کهنه کار جاشوا را شوکه کند درست مانند اندی رویز جونیور که در جون سال گذشته انجام داد."

مشخص شده که جاشوا در کمتر از دو هفته وقتی از عناوین جهانی خود در برابر پوولف دفاع کند، مورد تشویق 1000 هوادار قرار خواهد گرفت.

البته برای تماشای این رویداد (12 دسامبر) حضور هواداران مجاز خواهد بود، او اولین ستاره‌ای خواهد بود که در مقابل جمعیت پس از ویروس کرونا مبارزه می‌کند. این تکت‌ها از جمعه به فروش می‌رسند و قیمت آنها بین 100 تا 1000 پوند است.

در این مراسم طرفداران ملزم به پوشیدن ماسک صورت می‌شوند و گروه‌هایی از کسانی که مایل به حضور در آن هستند نیز باید این کار را نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала