تیم رسانه‌ای "کاملا زنانه" بایدن برای کاخ سفید معرفی شد

© REUTERS / Jim Bourgتیم رسانه‌ای "کاملا زنانه" بایدن برای کاخ سفید معرفی شد
تیم رسانه‌ای کاملا زنانه بایدن برای کاخ سفید معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارشات برخی رسانه ها نشان می‌دهد که تیم ارتباطی رئیس جمهور جدید ایالات متحده در کاخ سفید کاملا زنانه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهوری منتخب آمریکا دستیاران ارشد کمپین خود را مقام های ارشد در تیم مطبوعاتی کاخ سفید برگزیده است. برای اولین بار در تاریخ آمریکا، کل کارکنان ارشد ارتباطی را زنان تشکیل میدهند.

کارکنان ارشد مطبوعاتی کاخ سفید، متشکل از د دستیاران ارشد کمپین انتخاباتی رئیس جمهور منتخب آمریکا  و کارمندان با تجریه دولت اوباما می‌باشند.

بایدن در بیانیه‌ای گفت: مفتخرم که اولین تیم ارتباطاتی ارشد کاخ سفید متشکل از زنان را اعلام کنم. این نیروهای با تجربه و واجد شرایط، دیدگاه‌های متنوع نسبت به کارشان و تعهد مشترک برای بازسازی بهتر این کشور دارند.

تیم انتقالی بایدن اعلام کرد "زنان متنوع، باتجربه و بااستعداد" برای این نقش‌ها انتخاب شدند که تعهد رئیس جمهوری آتی به "تشکیل دولتی را نشان میدهد که شبیه به ایالات متحده باشد و از روز اول بتواند برای خانواده‌های شاغل مثمرثمر باشد."

درخواست کیسینجر از بایدن برای نرم بودن با چین - اسپوتنیک افغانستان
درخواست کیسینجر از بایدن برای "نرم بودن" با چین

برای اولین بار، نقش‌های ارتباطی ارشد در کاخ سفید کلا به زنان می‌رسد. چهار تن از این هفت فرد منصوب نیز زنان رنگین‌پوست هستند.

جنیفر ساکی که سابقا مدیر ارتباطات کاخ سفید در دوران باراک اوباما بود، به عنوان سخنگوی دولت بایدن انتخاب شده است.

ساکی که از مدت‌ها پیش سخنگوی دموکراتها بوده است، در پیامی توییتری نوشت: «من افتخار دارم برای تیمی برگزیده شدم   از بهترین، بااستعدادترین و آزموده‌ترین نیروهاست. این متنوع‌ترین تیم در تاریخ ماست».

کیت بدینگفیلد، سخنگوی کمپین بایدن و معاونش کامالا هریس، به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید خدمت خواهد کرد. او در زمانی که بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا بود، مدیر ارتباطات بایدن بود.

سیمون سندرز، از مشاوران ارشد کمپین بایدن به عنوان سخنگوی ارشد کامالا هریس خدمت میکند.

الیزابت الکساندر، سخنگوی بایدن در زمان حضور در دولت اوباما، به عنوان مدیر ارتباطاتی جیل بایدن، بانوی اول آتی منصوب میشود.

دیگر کارمندان شامل کارین ژان-پییر و اشلی اتین، از مشاوران ارشد کمپین بایدن هستند.

ژان-پییر، از دیگر مقامهای دوران اوباما، معاون مطبوعاتی اصلی میشود و اتین به عنوان مدیر ارتباطات کامالا هریس خدمت میکند. پیلی توبر که به عنوان مدیر ارتباطات برای ائتلافهای کمپین بایدن – هریس کار میکرد، به عنوان معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده است.

شما درجریان هستید که گزارشاتی از جنایات نظامیان استرالیایی در ولایت ارزگان منتشر شد که در آن از قتل افراد ملکی توسط سربازان این‌کشور خبر داده  می‌شد.

ما از استرالیا و مقامت این کشور سپاسگذار هستیم که این جنایت را بررسی و عاملان آن را به پنجه قانون سپرده و خواستار محاکمه آنها شده‌اند.

وی می‌گوید: ما این اقدام استرالیا را عالی ارزیابی نموده و گفته می‌توانیم که افراد دخیل در این جنایت را نمایندگان استرالیا نمی دانیم. استرالیا و مردمان آن همیشه با افغانستان روابط دوستانه و عالی داشته و ما امیدواریم در آینده نیز بتوانیم این روابط نگهداریم.

ولایت ارزگان آماده همکاری های بیشتر با مقامات استرالیا  در جهت بررسی دقیق این رویداد است و اگر جانب استرالیا خواستار کمک به خانواده های قربانیان باشد، ما آنها را به مقامات آن کشور معرفی خواهیم کرد.

مردم فغانستان، حکومت و بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک، خواستار عدالت بوده و امیدوار هستند که عاملان سرانجام به جزای اعمال شان برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала