Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان دوری هازارد از میادین مشخص شد

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید مصدومیت ادن هازارد را از ناحیه عضله رکتوس فمورس ران پای راست تایید و مدت زمان دوری او را سه هفته اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید که اکثر بازی‌های این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در بازی این هفته این تیم برابر دیپورتیوو آلاوز بار دیگر مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
افزایش نگرانی‌های زیدان در مورد مصدومیت هازارد

این باشگاه اما با گذشت یک روز در مورد مصدومیت اعلامیۀ منتشر نکرده بود و نوعیت مصدومیت و زمان دوری او از میادین مشخص نبود.
این باشگاه ساعتی قبل با نشر اعلامیۀ و پس انجام آزمایش سونوگرافی و اسکن ام‌.آر.ای، مصدومیت او را از ناحیه عضله رکتوس فمورس ران پای راست تایید و مدت زمان دوری او را سه هفته اعلام کرد.

در اعلامیه باشگاه رئال مادرید آمده است:" تیم صحی ما پس از انجام آزمایش سونوگرافی و اسکن ام‌.آر.ای، بر روی هازارد، اعلام می‌دارد که وی از ناحیه عضله رکتوس فمورس از ناحیه پای راست مصدوم شده و ریکاوری او سه هفته زمان خواهد برد".

به این ترتیب هازارد بازی برابر شاختار دونتسک و گلاباخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر سویا در رقابت‌های لالیگا را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала