Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت 3 جلسه‌ای ستاره منچستریونایتد به دلیل نژادپرستی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ در آستانه محرومیت از حضور در ترکیب این تیم قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ادیسون کاوانی، ستاره منچستریونایتد که نقش مهمی در پیروزی شیاطین سرخ داشت، پس از پیروزی، در پاسخ به تبریک یکی از دنبال کنندگان خود در اینستاگرام، نوشت:«متشکرم  سیاه.» اما این درخشش او بعد از بازی تحت الشعاع یک پست اینستاگرامی قرار گرفت.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
برای اولین بار در تاریخ؛ 8 پیروزی متوالی در بیرون از خانه

 چرا که کاوانی در پاسخ به یک هوادار از کلمه‌ای اسپانیایی استفاده کرده که بار نژادی دارد. واکنشی که نژادپرستانه تلقی شده و کاوانی را با تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه خواهد کرد. چند ساعت بعد، کاوانی پست خود را پاک کرد، اما اتحادیه اروپا از ماجرا مطلع شد و تحقیقاتش را آغاز کرده است.

کاوانی سه ساعت بعد از انتشار این پست آن را پاک کرد. او اصرار دارد که کلمه نگریتو در آمریکای جنوبی کلمه‌ای برای تحبیب است و اگر در مقابل کمیته انضباطی حاضر شود بر همین اساس از خود دفاع خواهد کرد. کاوانی در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل ساوتهمپتون در بازی دیروز دو تیم مهمترین نقش را داشت و از جمله گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را در وقتهای تلف شده انتهای بازی به ثمر رساند. کاوانی یک گل دیگر هم برای تیمش به ثمر رسانده بود.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید برابر پاری‌سن‌جرمن در لیگ قهرمانان قرار گیرد که در صورتی که ادینسون کاوانی در ترکیب تیم خود باشد می‌تواند برابر تیم سابقش به میدان برود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала