Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیدورف: پُرکردن جای خالی فن‌دایک در لیورپول و تیم ملی هالند دشوار است

© REUTERS / Andrew Boyersفيرجيل فان ديك يفوز بجائزة أفضل لاعب في إنجلترا لعام 2019
فيرجيل فان ديك يفوز بجائزة أفضل لاعب في إنجلترا لعام 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلارنس کلاید سیدورف سرمربی سابق تیم ملی کامرون و بازیکن سابق تیم ملی هالند، در مورد ورجیل فن‌دایک صحبت کرد و پُر کردن جای خالی او را در لیورپول و تیم ملی هالند ناممکن دانست.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی چند هفته پیش لیورپول برابر اورتون، فن‌دایک در یک صحنه تقابل تک به تک با جوردن پیکفورد دروازه‌بان حریف، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و به همین دلیل تا شش ماه آینده توانایی حضور در مسابقات این تیم را ندارد.

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رده بندی 10 بهترین مدافع فوتبال جهان؛ فن دایک در صدر

با در نظر گرفتن مصدومیت بلندمدت فن دایک به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت لیورپول در سال‌های اخیر، این باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن تازه در فاز دفاعی است و برخی‌ها از اوپامکانو و آلابا به عنوان گزینه‌های سرخ‌ها برای جانشینی مدافع هالندی نام می‌برند.

کلارنس کلاید سیدورف سرمربی سابق تیم ملی کامرون و بازیکن سابق تیم ملی هالند اما پُر کردن جای خالی این بازیکن را برای تیم ملی و باشگاه لیورپول دشوار می‌داند و مدعی‌ست که آن‌های در نبود این مدافع قامت بلند تلاش بیشتری باید در فاز دفاعی به خرچ دهند.

او در این مورد به استات پرفورم نیوز گفت:" من برای او ناراحت شدم که این اتفاق برایش افتاد اما وقتی اتفاقات بدی افتاد، شما برای چند روز غمگین هستید، سپس باید به پیش نگاه کنید و شروع به مبارزه و رسیدن به هدف تان کنید، کاری که فن‌دایک انجام می‌دهد. من برای او بهترین‌ها را آرزو می کنیم تا بتواند به زمین بازی برگردد و استعداد و رهبری خود را نشان دهد".
سیدورف در ادامه افزود:" به نظر من پُر کردن جای خالی فن‌دایک بسیار دشوار است و شما نمی توانید این کار را انجام دهید اما می توانید رقابت را حفظ کنید. آن‌ها {لیورپول} بازیکنان زیادی دارند که در سطح خوبی هستند، برای تیم ملی هلند نیز همین طور است".

این در حالی‌ست که لیورپول در نبود فن‌دایک درخشش خوبی در خط دفاع نداشته و نتایج مطلوبی نیز کسب نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала