Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در زمستان بازیکنی جذب نمی‌کند؛ نشانۀ دیگر برای ماندگاری مسی در بارسا

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی در مورد عدم فعالیت تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی صحبت کرد و دلایل خودش را در مورد این تصمیم بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در نقل‌وانتقالات تابستانی، روبن دیاز را با 61 میلیون یورو، ناتان آکه را با 41 میلیون یورو و فران تورس را با 20.8 میلیون یورو به خدمت گرفت تا بار دیگر بتواند در لیگ برتری به مقام قهرمانی دست یابد.

مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش گواردیولا به شایه انتقال مسی به سیتی

این تیم اما پس انجام 8 بازی با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این موضوع سبب شده بود تا برخی کارشناسان  احتمال خریدهای بزرگ سیتی را در زمستان پیش بینی کنند.

پپ گواردیولا سرمربی ستیزن‌ها اما فعالیت گسترده در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی را رد کرد و مدعی شد که این تیم بنا بر دلایل مختلف در جنوری بازیکن به خدمت نخواهد گرفت.

پپ در کنفرانس خبری قبل از دیدار با برنلی در این مورد به خبرنگاران گفت:" قطعاً بازیکن جدیدی جذب نخواهیم کرد زیرا من تیم فوق‌العاده در اختیار دارم. درست است که بازیکنان گاهی اشتباه می‌کنند اما من سعی دارم بازیکنان را در حالت اشتباه قضاوت نکنم. شما به استونز نگاه کنید، او مصدوم شد و پس از آن اشتباهات زیادی داشت اما حالا بهتر شده و اعتماد به نفس بالایی دارد که این موضوع مرا خوشحال می‌کند".

این در حالی‌ست که رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه سیتی و بارسا اخیراً گزارشاتی در مورد انتقال مسی در زمستان به این تیم نشر کرده بودند، موضوعی که با این حرف‌های گواردیولا کاملاً منتفی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала