کلوپ ویدیو

جنگنده Su-35/ "قاتل قدرتمند" برای آمریکایی ها+ ویدئو

© Sputnik / Anton Balashov /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده Su-35/ "قاتل قدرتمند" برای آمریکایی ها+ ویدئو
جنگنده Su-35/ قاتل قدرتمند برای آمریکایی ها+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی جنگنده های Su-35 را "قاتل قدرتمند" عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشنال اینترست می نویسد، یک ویدیویی که توسط وزارت دفاع روسیه در ماه نوامبر در YouTube با حضور جنگنده های نسل چهارم++ Su-35 منتشر شده است نشان می دهد که این هواپیما های جنگی را  بر حق می‌توان"قاتل قدرتمند" دانست.

 نشریه آمریکایی، توجه ویژه را به فیلم نبرد هوایی در کارلیا با شرکت هواپیمای Su-35S متمرکز نموده، که برای رهگیری و شکست وسایل نقلیه بدون سرنشین و همچنین فرار از حمله هوای دشمن شبیه سازی شده است.

نشریه با اطمینان می‌نویسد که جنگنده روسی ترکیبی از قدرت مانور با سلاح های "همه کاره" است

روزنامه نگاران خاطر نشان میکنند که سلاح اصلی جنگنده Su-35 موشک های هوا به هوا(R-74 (RVV-MD) است که به جنگنده امکان آن را فراهم می‌کند که به دور از خط دید شلیک کنند.

 همانطور که این مجله می نویسد، سلاح دیگر این جنگنده موشک هوا به هوا (R-77 (RVV-AE) است که آنالوگ موشک هوا به هوای میان برد پیشرفته AIM-120 آمریکایی است.

 نشنال اینترست خاطرنشان می کند که Su-35 قادر به حل وظایف درجه دوم، به ویژه، وارد آوردن ضربه به اهداف زمینی است که در عملیات سوریه به خوبی ثابت شد.

نشریه در ادامه می‌افزاید که نیروهای هوافضای روسیه  حدود 120 واحد جنگنده های Su-35 در اختیاردارد.

 شایان ذکر است که جنگنده Su-35  از قابلیت نبرد‌های هوایی و مانور پذیری بالا برخوردار است و تنها چین    20 فروند چنین جنگند‌هایی را دارا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала