Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ پیروزی تاتنهام و ناپولی در شب صعود رُم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامۀ دیدارهای مرحله گروهی لیگ اروپا چند دیدار شب گذشته برگزار شد که تیم‌های فوتبال تاتنهام، ناپولی و رم حریفان‌شان را دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌های مهم، تاتنهام در حالی که تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت با 4 گل لودوگورتس بلغاریا را شکست داد.

تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
لیگ اروپا؛ برتری شیرین آرسنال در شب تساوی ویارئال و میلان

کارلوس وینیسیوس توانست هر دو گل تیمش را در نیمه اول به ثمر برساند و در نیمه دوم هری وینکس و لوکاس مورا برازیلی برای این تیم گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه 0-4  به سود تاتنهام خاتمه یابد.

در بازی دیگر و از گروه A، رُم با 2 گل موفق به شکست کلوژ رومانیا شد و راهی دور بعدی شد.   برای گرگ‌ها در این دیدار گابریل دبلیو در دقیقه 49 (گل به خودی) و جردن ورتو در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شاگردان فونسکا با 10 امتیاز ضمن باقی ماندن در صدر جدول گروه، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. 

ناپولی نیز در دیدار نچندان دشوار برابر ریه‌کا به برتری دست یافت و سه امتیاز دیگر به حساب خویش واریز کرد. آرماندو آناستاسیو در دقیقه 41 (گل به خودی) و هیروینگ لوزانو در دقیقه 75، گل‌های شاگردان گتوسو را به ثمر رساندند. ناپولی با این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه جای گرفت.

در این دیدار و قبل از آغاز بازی به دیگو آرماندو مارادونا ادای احترام صورت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала