Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زین الدین زیدان: "ما باید 150 درصد آماده باشیم"

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید قبل از بازی تیم‌اش برابر آلاوز با رسانه‌ها صحبت کرد و تأیید نمود که کارواخال، راموس و بنزما را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بار دیگر از برنامه آماده سازی بازی‌ها ابراز تاسف کرد زیرا تیمش هنوز هم برای روز شنبه چند مصدوم دارد. این بازی دومین بازی رئال طی 3 روز خواهد بود.

زیدان که به دلیل مصدومیت بازیکنان زیادی از جمله کاپیتان سرخیو راموس و کریم بنزما را در اختیار ندارد، اصرار داشت که وظیفه مراقبت از رفاه بازیکنان را دارد: "ما فقط در ابتدای فصل هستیم. آنچه برای من مهم است مراقبت از بازیکنان است. وقتی یکی از بازیکنان من مصدوم می‌شود، من به خاطر آنها رنج می‌برم. در حال حاضر، با تمام بازی‌هایی که بزرگ و سریع داریم باید مراقبت کنیم."

علاوه بر راموس و بنزما زیدان تایید کرد که هافبک این تیم فدریکو والورده و همچنین مدافعان تیم‌اش آلوارو اودریوزولا و دنی کارواخال را در اختیار ندارد.

لوکا یوویچ نیز پس از آزمایش مثبت کرونا غایب خواهد بود. با این حال خبرهای بهتری در مورد کاسمیرو و میلیتائو برای انتخاب مقابل آلاوز وجود دارد.

زیدان افزود: "وقتی تیم‌ها مقابل مادرید بازی می‌کنند همه تلاش خود را انجام می‌دهند و این بدان معنی است که ما باید 150 درصد آماده باشیم تا پیروز شویم و اگر بتوانیم از نظر بدنی در همان سطح قرار بگیریم کیفیت ما می‌تواند تفاوت ایجاد کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала