Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی سری آ برای ادای احترام به مارادونا

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهردار ناپل گفت که هفته آینده ورزشگاه سن پائولو رسما به نام دیگو مارادونا نامگذاری می‌شود و سری آ نیز برای ادای احترام به این اسطوره در دقیقه 10 بازی‌های هفته نهم را آماده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیگو آرماندو مارادونا چهارشنبه به دلیل ایست قلبی درگذشت و ناپولی شب گذشته در دیدار خانگی مقابل رجیکا در لیگ اروپا در سوگ اسطوره افسانه‌ای خود سوگوار بود.

استادیوم تاریخی ناپولی اکنون به نام "سن پائولو-مارادونا تغییر نام یافته  لوئیجی دی مگیستریس شهردار ناپل تأیید کرد که هفته آینده این امر رسمی خواهد بود.

وی به رادیو پونتو نوو گفت: "هفته آینده استادیو سن پائولو را به طور رسمی به نام دیگو آرماندو مارادونا نامگذاری خواهیم كرد."

لیگ سری آ و تمام باشگاه‌ها در طول بازی‌های هفته 9 به مارادونا ادای احترام می‌کنند و لیستی از ابتکارات را به طور رسمی اعلام کردند:

گرم کردن: در حین گرم شدن تیم‌ها، ویدیوی معروف با دریبل مارادونا در سال 1989 از صفحه بزرگ استادیوم‌ها با موسیقی "Live is Life" پخش می‌شود.

بازوبند سیاه: همه بازیکنان با بازوبند سیاه‌رنگ روی بازوی چپ خود به زمین وارد می‌شوند.

یک دقیقه سکوت: یک دقیقه سکوت قبل از شروع مسابقه در هر دیدار انجام خواهد شد، در حالی‌که بازیکنان و مسئولان مسابقه در اطراف دایره خط هافبک صف آرایی می‌کنند.

در طول یک دقیقه سکوت تصویری از مارادونا در صفحه‌های بزرگ نمایش داده می‌شود و در جایی که معمولاً آرم TIM سری A وجود دارد، پیام "Ciao Diego" نقش خواهد بست.

بزرگداشت در دقیقه 10: از دقیقه 10 هر مسابقه در هفته نهم سری آ تصویر دیگو آرماندو مارادونا بار دیگر در صفحه‌های غول پیکر ورزشگاه‌ها نمایش داده می‌شود و برای یک نمایش داده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала