روسیه با موفقیت یک راکت ضدبالستیک جدید آزمایش کرد + ویدیو

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه با موفقیت یک راکت ضدبالستیک جدید آزمایش کرد + ویدیو
روسیه با موفقیت یک راکت ضدبالستیک جدید آزمایش کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک راکت ضدبالستیک جدید خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق اطلاعات و ارتباطات جمعی وزارت دفاع ملی روسیه، ارتش روسیه یک راکت ضدبالستیک ضد را با موفقیت‌آزمایش کرده است.

آزمایش این راکت ضدبالستیک جدید در پایگاه آموزشی «ساری شاگان» در قزاقستان انجام گرفته و به هدف اصابت کرده است.

تورن جنرال آندری دمین، فرمانده اولین نیروی هوایی و دفاع راکتی ضدبالستیک نیروی هوافضای ارتش روسیه، تاکید کرد که راکت ضدبالستیک جدید «پس از یک سری آزمایشات، ویژگی های ذاتی را به طور قابل اعتماد تایید کرد و تیم‌های رزمی با موفقیت کار را انجام دادند، و یک هدف مشروط را با دقت مشخص مورد اصابت قرار دادند.

وزارت دفاع ملی روسیه خاطرنشان کرد که سیستم دفاع راکتی برای محافظت در برابر حملات هوایی طراحی شده است.

آخرین باری که وزارت دفاع ملی روسیه در مورد آزمایشات یک راکت ضدبالستیک جدید در پایگاه آموزشی «ساری شاگان» در قزاقستان گزارش داد، اواخر ماه اکتوبر بود. پس از آن، آزمایش‌ها در ماه جون و جولای سال 2019، فبروری، جولای، اگست و دسمبر سال 20018 و نوامبر سال 2017 انجام شده است.

پس از یکی از آزمایشات، ایگور کوروتچنکو، عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرده بود که تحویل  یک راکت ضدبالستیک جدید به ارتش، توانایی سیستم دفاع راکتی مسکو و منطقه صنعتی مرکزی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. به گفته وی، صحبت در مورد راکت 53تی6ام است که برای جایگزینی راکت‌های ضدبالستیک طراحی شده که در حال حاضر عملکرد سیستم A-135 را تأمین می‌کنند. این اطلاعات رسماً تأیید نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала