Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایزه اولین مبارزه‌ی مایک تایسون چند میلیون دالر است؟

© AFP 2023 / THOMAS SAMSONUS Former heavyweight boxing champion Mike Tyson.
US Former heavyweight boxing champion Mike Tyson. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک تایسون بوکسور کهنهکار و قهرمان پیشین جهان در اولین مبارزه پس از برگشت خود به دنیای حرفه‌ای 10 میلیون دالر به کیسه خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری تاس، مایک تایسون 10 میلیون دالر برای مبارزه با روی جونز دریافت خواهد کرد . این مبارزه شنبه پیش رو برگزار می شود. 

 کوین ایول، روزنامه‌نگار یاهو ورزشی، در توییتر خود گفت جایزه بوکسور آمریکایی مایک تایسون در دوئل با روی جونز جونیور به 10 میلیون دالر خواهد رسید. به گفته وی، جونز باید حدود 3 میلیون دالر دریافت کند. این مبارزه در تاریخ 28 نومبر (شنبه) برگزار خواهد شد.

​تایسون 54 ساله است، او 58 مبارزه انجام داده، 50 پیروزی کسب کرده است (44 برد با ناک اوت) و شش شکست متحمل شده است. قهرمان بی چون و چرای سابق سنگین وزن جهان، در طول دوران درخشان حضور خود در این رشته ورزشی صاحب کمربندهای جهانی بوکس (WBC) ، انجمن جهانی بوکس (WBA) و فدراسیون بین المللی بوکس (IBF) شد.

جونز، 51 ساله ، در سال 2018 بازنشسته شد. او آمریکایی است که تابعیت روسیه را دارد، او نیز قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان بود. در کل ، او 66 پیروزی (47 برد با ناک اوت) و 9 شکست در کارنامه خود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала