Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: باید هرچه زودتر صعود ما را قطعی کنیم

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس می‌گوید اگر تیمش صعود کند، در دو مسابقه بعدی‌ که برابر دیناموکیف و بارسلونا است، به شیوه‌ای متفاوت بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از یوونتوس برابر فرنس‌واروش مجارستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی یوونتوس: رونالدو یک قهرمان است
سرمربی بانوی پیر در خصوص وضعیت تیمش گفت:«ما یوونتوس هستیم پس باید طوری به زمین بازی برویم که انگار پای یک فینال در میان است. باید بازی را ببریم تا جواز صعود به مرحله بعدی را بگیریم. باید هرچه زودتر صعودمان را قطعی کنیم تا در بازی‌های بعدی به بازیکنان‌مان فرصت استراحت بدهیم.»

پیرلو در پایان افزود:«اگر صعود کنیم در دو مسابقه بعدی‌مان مقابل دیناموکیف و بارسلونا به شیوه‌ای متفاوت بازی خواهیم کرد و می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم.» پیرلو درباره مصدومیت دمیرال، کیلینی و بونوچی گفت:«ما فقط چهار مدافع داریم. بنابراین الکس ساندرو و دانیلو باید بازی کنند.»

یوونتوس و فرانس واروش در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب ساعت 23:15 در آلیانز تورین به مصاف هم می روند و یوونتوس می تواند با کسب پیروزی در این بازی، 9 امتیازی شود و از همین هفته چهارم، صعودش به مرحله حذفی را قطعی کند، البته به شرطی که بارسلونا هم پیروز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала